čtvrtek 18. dubna 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 02 Sapphire


Snad nebudete moc "přegabriellované", ale ještě ve dvou příštích příspěvcích si je dáme. :) Uvažovala jsem, že bych picla všechny čtyři do jednoho příspěvku, ale to moc nezvládám a tak vám je budu takhle dávkovat, ano ? :) Takže teď k tomuhle laku. :)
Fakt moc se mi zalíbil ( pořád ale vyhrává ten růžový..ach.. ), je to totiž fakt krásná fialovo-levandulová barvička se stříbrnými odrazy. Opět se lakovalo parádně, kryl taky v jedné vrstvě, ale lepší jsou dvě. Barva je pak mnohem hezčí, sytější. Na rozdíl od odstínu Lila, tenhle nemá v sobě žádné stříbrné částečky, což nevím jestli mi v něm chybí, ale možná by se mi s tím taky líbil. Odlakování proběhlo ještě lépe, než u toho předchozího, za chvilku byl dole. Opět chválím schnutí. Dobře usychat budou všechny odstíny a to si velmi cením. Myslím, že k němu není co víc říct, takže teď fotečky. Škoda, že mi zrovna nesvítilo sluníčko..:/










Tak já doufám, že se vám příspěvek líbil a hned zítra si dáme předposlední kousek! :) 

Mějte krásný a pohodový den. :)

6 komentářů:

  1. ja si môžem len povzdychnúť, ach :-/ nevadí, keď nebudú tieto, tak budú iné. a nebude to trvať dlho, snáď len zopár minút :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Za chvíli s tím přijdou další a další značky a budeme zásobované pěkně všechny. :)

      Vymazat
  2. Mmmmmmm, krásnej :) A fotky máš moc hezký i bez toho sluníčka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko, jak se odlakovává tento lak ? Doufám, že lépe než třpytky, jelikož s tím se vždycky nervuju :D
    Jinak super blog, stále Tě sleduji :)Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dolů šel v pohodě, to on se jenom tak tváří, že bude dělat problémy. :) Ale prý se speciálně tenhle odstín inovoval a v nové várce obsahuje už taky ty větší glitříky.. Mně se ale ostatní odlakovávaly docela fajn, žádný alobal jsem použít nemusela a i bez těch nervů se to obešlo. :D

      A jestli Tě zajímá, jak vypadá v té nové verzi, tak mrkni k MademoiselleM, která ho už vyzkoušela. :) http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/06/gabriella-salvete-stars-sapphire-nova.html

      Přeju hezký den a děkuju za pochvalu, mám radost. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...