pátek 12. dubna 2013

Sally Hansen Complete Salon Manicure 430 Grass Slipper



Přímo po mně z regálu volal " Vem si mě! ", tak jsem poslechla, no...
Jsem za to moc a moc ráda, protože takovouto barvičku jsem ještě neměla ( jako...hanba mi.. ), a opět je to  ten styl barvy, co vám nedovolí odtrhnout z něj oči! :) 
Šťavnatá, jablíčkově zelená krémovka. V názvu je sice cosi s trávou, ale já si budu trvat na svém, připadá mi spíš jako taková ta zelená jablíčka, jen se zakousnout. :) Nezklamalo mě ani lakování, fakticky pohádka. Jenom mám pocit, že mám kapku starší kousek, protože jednak v tom regálu byly poslední dva laky tohoto odstínu a pak taky hrdlo lahvičky je lehce..no..vypadá trochu "jetě". :) Takže zřejmě i proto při lakování v první vrstvě dělal lehoulinké rýhy..nebo ne ani tak rýhy, prostě byly vidět tahy štětečkem, ale při druhé vrstvě už to nebylo tak znatelné. Použila jsem top coat a po tazích nebylo ani památky. Jinak s tím štětečkem se pracovalo skvěle. Krásně se s ním dostanete až těsně k okrajům nehtu aniž byste si zalakovaly i kůžičku. A to já jsem na to expert..:D 













Obsah lahvičky je 14.7 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 179,-Kč

Snad poprvé i něco k výdrži...:D Lakovala jsem v neděli odpoledne a dnes ( středa ), mám lak na levé ruce fakt netknutý, jako právě nalakovaný a na pravé mám na dvou nehtech trošku lak oprýskaný, takže asi dobrý, řekla bych. :)

Co říkáte na takovou výraznou, možná až křiklavě zelenou ? Nosíte takhle na jaře podobné odstíny ? 
Mějte se moc fajn a pište, budu ráda ! :)

12 komentářů:

  1. Teda to je barva :D Taky bych řekla podle fotek spíš zelené jablíčko :) Ale nic pro mě, na to už jsem asi stará :D I když nikdy neříkej nikdy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Když si k němu přimyslíš nějaký letní šaty a celkově tu letní atmosféru, tak to vyhlíží už trochu "decentněji" :D

      Vymazat
  2. Tento lak úplne zbožňujem! Nielenže má úchvatnú farbu, ale tá výdrž je neuveriteľná. Som rada, že aj ty máš s ním dobré skúsenosti, lebo ja som si vďaka tomuto laku obľúbila značku Sally Hansen.
    A ešte ťa musím pochváliť, veľmi pekne sa ti ho podarilo nagotiť. Fakt super.

    Moja recenzia aj s foto ako vyzerá po týždni je tu: http://veve-nails.blogspot.sk/2012/05/sally-hansen-grass-slipper-nyc-lights.html ak si chceš pozrieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem zapomněla, že jsem ho u tebe vlastně viděla. :) Ta tvoje varianta je moc hezká. A moc děkuju za pochvalu Veve, potěšilo mě to! :)

      Vymazat
  3. zelená patrí u mňa k tým menej obľúbeným, ale teda toto je vážne pekný odtieň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zelenou nejraději nějakou metalickou nebo extrémně třpytkatou, ale tahle mě dostala. :)

      Vymazat
  4. Hey! You have a great blog, full of interesting thing and beautiful pics!
    Let's keep in touch!
    Step by me if you have time, we might follow each other!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpovědětVymazat
  5. to je panečku barva! pěkně šťavnatá :D tvým nehtům každopádně neuvěřitelně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! skutečně od něj nemůžu odtrhnout oči! :) barva je skvěle výrazná a přitom působí přirozeně! nalákala jsi mě zkusit po delší době zase nějakou barvičku ;) nejčastěji nosím černé/hnědé/béžové laky, aby mě neomezovaly při ladění oblečení, ale takováhle zelená by mohla jít ke spoustě věcem! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem jedině ráda! :) Já ho pořád vidím k nějakým pestrobarevným vzdušným šatům a už jen vyrazit na letní procházku..:D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...