pátek 19. dubna 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 03 Intense Coral


Tahle korálově červená je asi nejvyhledávanější barva z týhle limitky řekla bych. Mě ale zaujala asi paradoxně ze všech nejméně a to jsem si myslela, že poslední místo zaujme Mistero Grey.
Základ je takový oranžovo-červený, zkrátka korálovka. :) Ve které je mnoho mnoho zlatých miniaturních třpyteček. Docela by se hodila i na Vánoce, co myslíte ?? :) Stejně jako všechny ostatní odstíny, i tenhle kryje už v první vrstvě, ale je takový světlejší, takže zase k intenzivní barvičce jsou nutné vrstvy dvě. Všechny vlastnosti mají tyhle laky stejné, takže bych se už jen opakovala a tak přejdu k fotkám.








Který odstín z téhle limitky se vám líbí nejvíce ?
Zítra bude následovat poslední odstín Mistero Grey a spolu s ním se objeví i nail art vytvořený ze všech čtyř odstínů ! :) Potom vám na nějaký čas dám zase s Gabriellou pokoj..:D
Pěkný pátek přeji ! :)

17 komentářů:

  1. Ach jaj, týraš ma každý deň :D Mne sa tento tiež páči asi najmenej a najviac jednoznačne môj fialový a v tesnom závese za ním sivý :) Teším sa na nail art :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jestli k vám hvězdičky nedorazí, tak budu fakt zklamaná, protože speciálně na tvoje a Suzi nehty jsem se těšila..Měla jsem to dát všechno do jednoho příspěvku, teď to vidím. Rozebírat čtyři dny po sobě v podstatě jednu a tu samou záležitost..Když já si nedovedu představit, že bych si za jeden den měla odlakovat nehty třeba 4x :D Ale příště se polepšim :)

      Vymazat
    2. Jééj, ďakujem :) Ja som už zisťovala na stránke GS a k nám majú doraziť až v máji, takže si ešte musím chvíľku počkať :) Takže kým sa dostanú na môj blog, tak už ich budú mať všetci a nebudú moc zaujímavé :D Tak to odlakovanie si ani ja neviem predstaviť, moje nechty by mi za to asi veľmi nepoďakovali :D

      Vymazat
    3. No tak fajn, v tom případě o nic nepřijdu, to jsem ráda. :) Už jenom teď, jak jsem je každý den odlakovala a nalakovala, abych si honem rychle vyzkoušela všechny barvy, se mi zdá, že jsou ty nehty oranžový, nezdravě vyhlížející..tak jim musím dopřát teď trochu klidu. :)

      Vymazat
    4. Pořád se k vám nedostaly?

      Vymazat
    5. Aha, jste mě předběhly :D U nás je mají snad ještě všechny, kdybys chtěla Arvonko, tak ti je koupím a pošlu :D Takhle vás na SL trápí :D

      Vymazat
    6. Stále nie, už som kvôli nim bola dvakrát v drogérke jak sa ich neviem dočkať :D

      Vymazat
    7. Tak teraz si mi dala chrobáka do hlavy, Cácorka :P

      Vymazat
    8. :D Přemýšlej rychle, než dojdou i u nás :D

      Vymazat
    9. aj ja chcem Cácorka :-D :-D :-D no a Romana, 4x za deň si lakovať a odlakovať nechty je tak jednodňová záležitosť, ktorá omrzí po druhom laku :-D je to tak trocha na mozog :-D inak veľmi pekne si ho nafotila

      Vymazat
    10. Moc děkuju za pochvalu, Suzi ! :) Vždycky obdivuju, jak pěkně propracuješ článek s více odstíny najednou, musí to být fakt záhul, tolikrát za den nehty odlakovat a nalakovat. :D Ale výsledek je super, takže pro příště to taky tak nejspíš udělám, než pořád dokolečka dokola rozebírat jednu věc několikrát..:D

      Vymazat
  2. další úžasný odstín!:) korálově červenou miluju i na oblečení, krásně v ní vynikne pleť:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, na oblečení ji mám taky ráda. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  3. no tak to je krásná barvička, u mě rozhodně vede! :-)
    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  4. U mě právě vede tahle barvička! Je strašně pěkná! .)

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, tak já mám takový ten růžový a tenhle se mi teda líbí mnohem víc, přijde mi, že ten efekt tady u té barvy hodně vynikne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě právě vede právě ta růžová, do tý jsem se zamilovala :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...