úterý 30. dubna 2013

Gabriella Salvete Enamel with hardener - 146


Gabriella Salvete tady dlouho nebyla, co.. :D
Koupený ho mám asi něco přes dva měsíce a řada na něj přišla teprve včera. Byla jsem na něj dost zvědavá a i když ničím zvlášť nepřekvapil, tak se nekonalo žádný zklamání, jako u předešlého příspěvku a i bych řekla, že se mi celkem hodně líbí. :) 
Je to velice něžná, světlounce zelená, s takovým lehce stříbrným shimmerem, která kryje až ve třech vrstvách. Lakování probíhalo v pohodě, schnutí za použití top coatu taktéž. Docela bych řekla, že by si ho mohly oblíbit holky, kterým se sice zelená líbí, ale nemají odvahu/nelíbí se jim, křiklavě zelené odstíny.


Focení probíhalo ve stížených podmínkách ( na balkoně se nám na sušáku sušilo prádlo, nebyl tudíž dostatečný prostor a takhle hloupě jsem si stínila..) P.S. Ano, na prostředníku je chlup od psa...všimla jsem si toho až při úpravě fotky..holt se mnou musí být všude..:D








Obsah lahvičky jako vždy u GS je 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 79.90,-Kč

Máte ho taky ? Nosíte zelenou ? :)
Přeju pěkné úterý. :)

8 komentářů:

  1. Máš ho tak hezky nafocený :) A chlupu od psa bych si teda vůbec nevšimla... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Není skoro vidět, ale když si ho člověk už všimne, tak už nelze přehlédnout..:D

      Vymazat
  2. ani ja ho nevidím :-D škoda, že prestali predávať ten tmavší zelený - 129, ten bol tiež pekný a spolu s týmto to bola pekná dvojka na nechtoch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si před lakováním tu 146-ku vygooglila a vyskočila tam na mě tuším i ta 129-ka od tebe :) Taky si myslim, že je škoda, že už ho neprodávají, taky by se mi moc líbil. Tak to jsem na ten chlup možná neměla upozorňovat....:D

      Vymazat
  3. Ja zelenú na nechtoch moc nemusím, ale tento je jeden z mála, ktorý sa mi na nechtoch veľmi páči :) A chlp by som si tiež, samozrejme, nevšimla, kebyže naň neupozorníš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Příště musim mlčet..:D Alespoň nějaká vtipná vsuvka,no..:)) A děkuju. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...