úterý 2. dubna 2013

Matt&shine nail art






Kombinace lesklého laku s matným se mi hrozně líbí a tak jsem si řekla, že to zkusím. Všechny nehty až na prsteníček, jsem nalakovala černým Essence 144 black is back a  na ty prsteníčky jsem dala dvě vrstvy perleťového laku Maybelline 19 Marshmallow a ten jsem ještě přetřela dvěma vrstvami třpytkatého laku od Avonu Silver plated a protože se mi líbí třpytivé laky s matným efektem, tak jsem na něj dala další vrstvu zmatňujícího top coatu od Miss Sporty.
Pomocí obyčejné lepící pásky jsem pak vytvořila matné části, posadila kosočtverec a bylo hotovo.











Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbil a přeju krásný večer! :)


8 komentářů:

  1. taky se mi tato kombinace hrozně líbí:) jen jsem zatím nenašla odvahu to zkusit :D nějak mě nejde do hlavy ta lepící páska, že by to bylo až tak jednoduché.. každopádně tobě se nehty moc povedly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, když to zvládnu já, tak potom opravdu každý..:D A moc děkuju!:)

      Vymazat
  2. To je úžasný! :) miluju černé laky, tak si je teď můžu aspoň ozvláštnit matnými detaily! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky bych řekla, že je to fajn zpestření pro černý lak.:) A děkuju. :)

      Vymazat
  3. Wow, tak tohle se mi děsně líbí :).. Nejhorší je, že bych si ráda něco takové pěkného udělala, ale když já jsem na to děsně líná :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec, nalakuj nehty, na půl hodinky si jdi číst, ať ti to pořádně zaschne, nalep pásku, přelákni, strhni, hotovo. :D A jsem ráda, že se ti to tak líbí.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...