úterý 20. srpna 2013

Fuchsiové líčení doplněné tyrkysovo černou linkou :)



Ahoj holky :)

A dáme si další barevnější líčení. :) 

Jako základní stín na celé pohyblivé víčko jsem zvolila světle růžový stín L'oréal  a do nadočnicového oblouku jsem nanesla fuchsiový stín, který jsem vystínovala, co nejvíc to šlo. Pomocí tyrkysové tužky Essence, jsem si vytvořila linky a ty pak doplnila gelovými linkami taktéž od Essence. :) Mně právě hrozně vyhovují ( ty gelové ), protože na oku opravdu drží celý den a to i v létě.
Pod spodní řasy jsem nanesla ten samý fuchsiový stín co i do očního záhybu a spodní linku jsem si udělala do  jedné poloviny černou do druhé poloviny tyrkysovou.













Přeju pěkné úterý. :)

6 komentářů:

  1. Moc hezké líčení, pěkně barevné, veselé a letní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásé jako vždy, pěkná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké jaká značka je ten fuchsiový odstín a kde ho sehnat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je z velký paletky od Sephory, kterou mám už..uff, asi třetí, čtvrtý rok.. Název teda neznám, nejspíš se už ani přímo tahle paleta nevyrábí, takže to bohužel neporadím. :/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...