neděle 25. srpna 2013

L'oréal Paris 809 Mystic Blue



Mystická modrá, která přechází až do temné fialové až skoro černé. Ano! :D Tak přesně takhle si představuju Mystic Blue, název, jímž se honosí tenhle překrásný lak od L'oréal. Neočaruje jen barvou, ale i skvělým nanášením. Lak je bezvadně pigmentovaný a tak na krátkých nehtech by stačila i jedna vrstva a to nemusí být ani moc silná. Já se přiznám, že ho teď mám nalakovaný ještě jednou, protože tyhle fotky jsou nafocený už asi tři týdny a já si k laku nic nepoznamenala. Momentálně mám pidi nehtíky, na kterých se mi tenhle lak líbí snad ještě víc. U předešlého L'oréalu jsem nepostřehla ultra tenký štěteček jako u tohoto, ale díky tomu se dostanete co nejblíž k okraji nehtu a lakování je tak vážně pohádka. Jinak jak je na fotkách vidět, tak na denním světle je to temná modř s modrým shimmerem, přecházející až do černé, ale pod umělým světlem působí lak spíš hodně tmavě fialově. Zamilovala jsem se. ♥

Navíc se při lakování nekonaly žádné díry ani lysinky.



No nevím.. chcete vidět moje mini pidi žádné nehty ?? :D Ne že bych z toho brečela, snad by mi tahle délka ani nevadila, ale štve mě prostředníček, který byl zlomený takovým způsobem, že se nejdřív nedal ani zapilovat. Tak snad tím zveřejněním nezpůsobím žádné faux paus a vy mi aspoň řeknete, jestli se vám lak líbí víc na mých krátkých anebo normálních nehtech. :)





No a jediný, co bych štětečku vytkla, je nedokonale střižený oblouček.



Snad se vám příspěvek líbil a mějte krásnou neděli. :) I když podle předpovědi trochu upršenou..

21 komentářů:

  1. že je úžasný? z mojich 4, ktoré som si vtedy kúpila vo výpredaji, je najlepší a najkrajší, už som s ním robila jedny nechty podľa náušníc, neviem sa dočkať, kedy ich zverejním. súhlasím so všetkým, čo si o ňom napísala.
    inak máš nechty krásne aj takéto krátke a možno dobre, že sú krátke práve na tento lak, lebo rozhodne viac pristane takýmto krátkym. no veď čoskoro uvidíš u mňa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem moc zvědavá co jsi vymyslela. :) Posledně se mi tvůj šperkový nail art moc líbil. A moc děkuju, jsem fakt ráda, že se líbí i s těmi krátkými nehty. :) A ano, rozhodně je úžasný, furt si čumim na nehty. :D

      Vymazat
  2. to je nádhera, luxusní barva, takovou modrou mám na nehtech ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je super, víc takových kousků by mi nevadilo. A děkuju. :)

      Vymazat
  3. líbí se mi :) i když by z něho mohla více vykukovat ta fialová, alespoň pro mě:) a tvým nehtům sluší, jak kratším.. tak delším, ale na těch kratších více vynikne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala ještě jeden podobný s tou výraznější fialovou, to jo. :) A moc díky, Luci. :)

      Vymazat
  4. A teď prudce lituji, že jsem si ho nevzala... Mám jen 2 z téhle řady - Green Majestic je dokonalost sama a Exotic Cannaries je bublinkovatá hrůza sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ještě že jsem měla na ty dva kousky štěstí, že nezlobily. Kdyby byla ještě nějaká akcička na ty laky, tak bych se taky nezlobila. :)

      Vymazat
    2. To jo no, ale já myslím, že zrovna ty levný odstíny stahovali z prodeje, protože byly ve výprodejových stojanech a v těch klasických je nevídám (ani Green Majestic :()

      Vymazat
    3. :/ Mně se právě nechce moc dávat stovku za takovou pidi lahvičku. Ne že bych ho dokázala vypotřebovat, ale víc peněz už dám radši za Sally anebo objednávku nějakých nedrogérkových značek. Snad zas někdy. :)

      Vymazat
    4. Asi tak... Obzvláště, když kvalita není nic moc u některých kousků :/

      Vymazat
  5. Trochu mi připomíná můj China Glaze Bizarre Blurple :) ale ten je víc domodra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukla jsem se k tobě a fakt že jo, jsou si dost podobný. :) A moc pěkně jsi ho zkombinovala. :)

      Vymazat
  6. Je krásný a víc se mi líbí na krátkých nehtech :) Na těch podle mě tmavé laky vypadají prostě líp :) Myslím, že mám hodně podobný odstín od GS - 113.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že i mně se líbí víc na těch kratších, dokonce si je možná budu teď zase udržovat v týhle dýlce. :) Uvidíme. :)

      Vymazat
  7. tá farba je užasná ! :) a suhlasím tiež, veľmi sa hodia krátkym nechtom :) http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mnou tak souhlasíte. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  8. mne sa tie tmave vždy viac pačia ku kratkym!


    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jak kdy, ale v tomhle případě taky vedou ty krátký. :)

      Vymazat
  9. nadherna farba! takato uzasna modra mi v mojej lakovej zbierke chyba. mam jediny tmavo modry z pupy, no ten je matny...
    plochy stetec je velke plus, s takymi sa asi najlepsie lakuje, ale fakt je nejak nepravidelne zastrihnuty:) divne. a este jedna vec. ked su nechtiky upravene, vobec to nevyzera zle ani ked su kratke, takze dont worry a ten jeden ti vysledok nespati:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten problém, že krátký nehty nějak nedokážu pěkně upravit, nevím čím to. :)) Ale moc ti děkuju za pěkný komentář!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...