čtvrtek 1. srpna 2013

Nail art inspirovaný kalhotami :)


Přeju pěkný první srpnový den. :)

Tak jsem si nedávno v Takku koupila bezvadný letní kalhoty a jak koukám na ten vzor, tak si říkám, že by vypadal skvěle na nehtech. :) Přemýšlela jsem jak toho docílit, aby to vypadalo co nejpodobněji a v hlavě se už přebírala šuplíkem a hledala ty nejvhodnější barvy. A vzniklo z toho tohle. :)



Opět jsem se rozhodla pro metodu potravinové fólie. Přemýšlela jsem ještě nad možností vytvořit si na nehtech pomocí zdobících kuliček jakési fleky, ale nakonec mi to s tou fólií připadalo o dost snazší.

Jako základ jsem si na nehty vybrala nude barvu a pak jsem si postupně s fólií přidávala modrou, hnědou a další nude ( ta ale ve výsledku není ani vidět ).


A protože je na kalhotách v pase šňůrka opatřená na každém konci jakousi ozdobou, "lípla" jsem na nehty to nejpodobnější, co jsem našla a tím jsou tyhle lístečky ( ony jsou to spíš kytičky, ale mně připomínají listy ). 
Jinak je vidět, že hrany moc nedoléhají a tak je to vážně jen chvilková záležitost. Furt o něco zadrhávám a i když to teda drží pořádně, tak se mi stejně ozdůbky po okrajích ohýbají, až se úplně ulomí.



Použila jsem ...


Essence Nude Glam - 01 Cotton Candy ( základ )
Essence Nude Glam - 04 Iced Latte
Sephora Metallic nail polish - č. 51
Astor Fashion Studio - 244 Lily of the valley
Gabriella Salvete Nail Care - Gloss Up
Plating Shapes z Modeláže 

Taky se čas od času inspirujete nějakým kouskem ze svého šatníku ? :)

14 komentářů:

  1. nehty vypadají skvěle! jen já bych osobně asi nedávala ty kytičky na všechny nehty.. ani by mě nenapadlo zkusit si udělat nehty podle nějakého oblečení:) to bych měla něco najít...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to bez nich přišlo hrozně holý, nehotový..:)) Tak hledej, hledej. Mně se stane asi jednou za rok, že mě nějakej kousek oblečení přímo bije do očí ve spojitosti s nehty. Naposled to byl nail art podle podprdy. :D

      Vymazat
  2. úplne super! dobre, že si inšpiráciu nenechala na pokoji a že si ich spravila, lebo je to pecková kombinácia farieb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám obrovskou radost, že se ti líbí. :) Moc děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
  3. Ježiš, to je tak hezký. Prostě úplně dokonalý. Jen škoda těch ozdůbek... (Jo a mně připomínají čtyřlístky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Nikol! :) S těmi čtyřlístky souhlasím. :))

      Vymazat
  4. Moc hezký Romčo a i já bych vynechala ty kytičky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musela byt piplacka:)))) hezke:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne, zas taková piplačka to nebyla. :) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  6. wow♥ to je krása! skvěle sladěné barvy!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké, jen bych taky vynechala ty kytičky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...