úterý 13. srpna 2013

Líčení s Maybelline New York Color Tattoo - 05 Eternal Gold


Ahoj holky. :)
Asi jsem se do těch Color Tattoo zamilovala. Tak krásný barvy, super výdrž a nad očekávání snadná aplikace. No kdo by nepodlehl. :)
Vy už z článku o červencových nákupech ( přečíst si můžete tady ), víte, že jsem si pořídila ještě jedny ve zlaté barvě a tady je líčení s nimi. Použila jsem si jako obvykle bázi pod oční stíny od Essence, poté plochým štětcem nanesla trochu barvy a to několikrát, dokud jsem nebyla s intenzitou barvy spokojená.

Dalším krokem byla černá tužka. Na orámování oka jsem si vzala dlouho zapomenutou tužku od Catrice. :) Byla součástí nějaké té Sydney Collection a já na ni úplně zapomněla. Přitom je výborná! Je tvrdší a výborně maluje. Tu jsem pak pěnovým aplikátorem rozmazala a s gelovou linkou vytvořila "ocásek" .






A k líčení jsem si i poprvé vyzkoušela novou prodlužující řasenku od Dermacol - Imperial long lash mascara.
Je teda výborná. Řasy má prodloužit o 180% a navodit tak efekt umělých řas. No, neřekla bych, že to tak na mně vypadá, ale spokojená jsem s ní opravdu hodně. Řasy prodloužila nádherně, stačily dvě vrstvy a opravdu bez žmolku, slepenců a co je hodně dobrý, nerozmazává se. 
Řasenka má plastový kartáček, jehož štětinky jsou vedeny do spirály. To by mělo pomoct k nanesení optimálního množství maskary na řasy.
Já jsem s řasenkou spokojená opravdu moc a pokud jste nad ní třeba váhaly, tak vám ji určitě můžu jedině doporučit.




Co na líčení říkáte ? :) A na řasenku ? Máte ?

Mějte se fajnově, moje milé čtenářky. :)

15 komentářů:

  1. tvým hnědým očím tyhle barvy mooc sluší:) tohle CT mám doma taky, ale nemůžu se s ním sžít.. má jinou konzistenci a vůbec.. přijdu si s ním dost "vyblitě" :D nevím, prostě mi nesedí.. ale k tobě jde parádně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divný, právě na tobě bych řekla, že musí vypadat dobře. :) Ještě bych tě viděla v nějakých světloučce zelených a růžových. :) Jinak moc děkuju, potěšilo mě, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. och, tie tvoje krásne hnedé okále s tou zlatou, krásne, Romanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo hnědým sluší i zlatá :) mimochodem krásný odstín hnědé v očích máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty jsi tak hodná, moc děkuju. :) Mně přišla vždycky barva mých očí hrozně obyčejná, tak úplně zírám, na ty pěkný komentáře. :)

      Vymazat
    2. Není zač, já mám také hnědé, ale odstín už je jiný než tvůj :)

      Vymazat
  4. to je nádhera!:) pleťové, hnědé a zlaté stíny mám nejraději! působí přirozeně a přitom oči krásně zvýrazní ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, třeba tyhle zlatý jsem si na léto strašně oblíbila a skoro denně se s nimi maluju. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. Krásný oči a líčení Romi, obdivuji Tvoje linky, to já při jejich kreslení dost trpím :-). Já mám z color tattoo spíše smíšené pocity, protože mě na mých "letitých" víčkách dobře nedrží, ale zase když je zafixuji pudrovými stíny, drží perfektně - já mám odstín pink gold a ten se mi moc líbí - Tobě k hnědým očím tenhle sedne perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Tvoje komentáře mě vždycky tak potěší, moc Ti děkuju. :)
      S těmi linkami to máme stejně, to jenom když vim, že je následně rozmažu, tak jsem v klidu a jde to samo, ale jakmile chci JEN linky, tak to je zlo a taky trpím. :D
      Ten odstín, co zmiňuješ je určitě krásný, chtěla bych ještě další, ale teď budu zřejmě zase chvíli šetřit. :D Jo jinak když dám pod tyhle stíny ještě klasický pudrový, tak mi to dělá docela mapky na očích, což mi přijde škoda, protože jsem je chtěla zkusit ještě různě nakombinovat.

      Vymazat
  6. Máš krásné oko a tohle líčení ti skutečně sedí :) Moc se mi to líbí, jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, moc ti děkuju, udělala jsi mi radost, že se tak líbí. :)

      Vymazat
  7. nádherne, precízne spravené, skvele ti to ide k očiam:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...