neděle 18. srpna 2013

Gabriella Salvete Enamel with hardener - 144


Ahoj všem. :)

Už delší dobu mám nachystaný tenhle na pohled chladivý lak, tak teď přišel jeho čas, aby se vám předvedl. :) Moc mě zaujal právě tou svou chladnou krásou, což je na léto fajn, když už je vám horko k nevydržení. :)
Obávala jsem se lakování, už jsem myslela, že to bude stejný, jako s jeho fialkovým kolegou, ale nakonec, světe div se, mu stačily dvě silnější vrstvy a tím si mě už získal nadobro.
Navíc mám ještě tenhle lak už asi nadobro spojený s nail artem od Suzi, kdy ho použila na Penguin nails, takže to už tu mrazivost dokonale splňuje. :)
Lak má ještě krásný, lehoučký stříbrný shimmer, prostě krása. Trošku jsou vidět tahy štětečkem, ale není to nic výraznýho a navíc se to dá od podobných odstínů očekávat. Top coat jsem na něj žádný nedávala, i když by mu určitě jedna vrstvička neškodila vzhledem k tomu, že žádný extra lesk neobsahuje. Mně to ale právě vůbec nevadilo a tak jsem lak nechala bez top coatu.

Myslím, že je to k laku vše, tak se teď můžete podivat na fotky, jaký krasavec to je. :)











Obsah lahvičky je 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 79.90,-Kč

Přeju hezký zbytek neděle :)


12 komentářů:

  1. Pěkný takový ještě nemám :D jak to děláte, že nedáte nadlak.Já bez něj ani ránu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já dřív taky ne, ale pak mi poslední dva nadlaky zhoustly, dělaly bublinky a nedalo se je použít. Ale v Tetě jsem koupila ředidlo, takže už zase "nadlakuju" :D A láček mě moc příjemně překvapil, tak šup pro něj. :))

      Vymazat
    2. Taky to nechápu, jak můžete vynechat nadlak :D Já ho nedávám jen na pískáče, jinak si to nedovedu představit :D Jinak k barvě, já nevím, koukáme po sobě už dlouho, ale pořád mě nepřemluvila :) Chvíli se mi líbí, chvíli mi zas nepřijde nic extra.. zatím ho asi nepotřebuju :D

      Vymazat
    3. Tak nějak ho nebylo potřeba, ale kdybych měla nadlak v pohodě, tak ho tam taky picnu. :)) Tak ještě tam je spoustu dalších odstínů, za chvíli budeme vybírat podle toho, že nám chybí už jen tři laky..:D

      Vymazat
  2. s tou ľadovou kráľovnou úplne súhlasím, ja som ho lakovala cez minuloročné letné extrémne horúčavy, aspoň pohľad na neho ma schladil :-) máš ho krásne nafotený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, na horka k padnutí je jako stvořený. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  3. opravdu krásná chladivá barva.. :) podobnou doma snad ani nemám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsem neměla, tohle je první a už jsem si ho oblíbila. :)

      Vymazat
  4. Krásné nehty! Na takových pěkných nehtech ale vypadá krásně každých lak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb, to jsi mě moc potěšila s takovou krásnou pochvalou. :) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. Mám doma stejný odstín a jsem s ním maximálně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...