neděle 14. července 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 05 Raspberry


Tak už mám i já konečně nové odstíny STARS, avšak bohužel ten podle mě nejhezčí, Princess, se mi zatím sehnat nepodařilo.
Tak se dnes podíváme na krásný malinový odstín s názvem Raspberry.
Je čistě krémový, neobsahuje tedy žádné třpytky ani glitry.

Takže lakování. Krycí je už v první vrstvě, ale nějak to není úplně ono a tak jsou rozhodně třeba vrstvy dvě.
Drsný finish není na dotek tak drsný jako třeba u ostatních, co třpytky mají a při pohledu zdálky se mi jeví jenom jako matný lak. Chvilku po nalakování jsem si už říkala, kde je ten efekt, protože mi nepřišel tak do oka bijící jako u těch starších. Když mu ale dáte chvilku na zaschnutí, tak vám předvede svou krásu.
Schnutí probíhá trochu déle, než u těch se třpytkami, ale není to nic hrozného. :)
K laku je to asi vše, takže teď přichází na řadu fotky.
:)









Obsah lahvičky 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 89.90,-Kč

Líbí ? Který z těch nových jste si oblíbily nejvíc ?

Mějte se pěkně. :)

14 komentářů:

  1. Ha ha, zrovna jsem postla ten červený :)) Mně se takhle samotné nelíbí, nějak tam ty třpytečky nebo aspoň drobný lesk postrádám, takže jsem si to vylepšila. Barvičky ale krásné, těmi se mi do noty laky trefily :) Soudím, že časem neodolám a pro ten malinový si stejně ještě dojdu... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem na to koukla a musim pochválit, strašně se mi tvoje vylepšení líbí. :)

      Vymazat
  2. líbí se mi úplně všechny, pomalu přicházím na chuť i tomu růžovému z původní verze.. že si ho snad taky pořídím:) bohužel se mi ale z těch nováčků podařilo sehnat jen ten červený a modrý.. ale rozhodně budu pátrat i po dalších, jsou totiž nádherné.. všechny do jednoho! i tento má své kouzlo, i když.. co si asi budeme povídat.. ty třpytkaté jsou ještě o kapánek lepší (nebo alespoň pro mě:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já se taky přikláním k těm třpytkatým, ty jsou prostě nej. :) Tak snad seženeš ještě ten zbytek, já taky pevně doufám, že mi nebude ten Princess odepřen, to by mě vážně mrzelo...

      Vymazat
  3. Já zase marně sháním tenhle. Princess se mi sehnat podařilo, čekal tam na mě poslední.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám budu držet palce, Lendo. :)) Snad se ještě podaří.

      Vymazat
  4. Barvička je to pěkná, ale jak již jsem psala, ta textura mě neoslovila. Ta s glitry je má TOP :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako líbí se mi i tyhle krémovky a moc, ale s glitry jsou lepší. :)

      Vymazat
  5. krásná barva, já jim na chuť nepřišla, prostě mě štve to odlakování. tenhle je bez třpytek jak se odlakuje, v pohodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šel dolů v pohodě, oproti těm třpytkatým byl dole hned. Ale mně se i ty se třpytkami odlakovávaly dobře. :)

      Vymazat
  6. Je úžasný!!! Moc sa mi páči a mojím snom je tiež ešte Princess a aj ten strieborný by som brala. Práve dnes som ich bola obzrieť a mali už len Sapphire :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrný s růžovým mám nejradši! :) Jestli se mi nepodaří ten Princess sehnat, tak se asi vzteknu, ale hrozně moc. :D Skoro jsem myslela, že se rozbrečim, když jsem u Rossmanna nepořídila a do toho ještě neochota prodavaček..:/ Musí se nám zadařit, já nám držím palce. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...