čtvrtek 25. července 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 09 Vampire


Ahoj holky. :)

Dneska se mrkneme na tuhle zářivou červenou, s názvem Vampire.
Až mě po nalakování překvapilo, jak moc mě zaujala, protože jsem to zase tolik neočekávala. Ale fakt je krásná a můj pohled sklouzával k nehtům hodně často. :) Opět jsem lakovala dvě vrstvy, ty jsou prostě pro intenzitu barvy a celkový finish nezbytné. Bohužel s tou výdrží laku to opravdu není žádný terno a hned na druhý den jsem měla ošoupané konečky nehtů a to tak, že fakt dost. 

K laku to bude asi vše, doufám, že to nebude vypadat, že ho nějak odbývám, ale fakt si myslím, že už vše bylo řečeno a to dostkrát ( nevím, možná některým už leze celá kolekce na nervy, jak je furt všude..:D ), ale dám vám jeden tip na super vylepšení téhle barvy. Asi nejsem jediná, koho možná absence glitrů a nějakých třpytek mrzí a tak se můžete na blogu U dvou Verunek podívat, jak si vyhrály s jeho úpravou, podle mě hodně vydařené! 

A teď fotky.... :)







Hrozně se mi tenhle lak líbí k zlatým doplňkům a k blůzce, kterou jsem zrovna měla na sobě.. :))





Obsah lahvičky je 11ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 89.90,-Kč

Takže to by bylo vše, doufám, že se vám fotky líbily a přeju hezký čtvrtek. :)

6 komentářů:

  1. Hihi, díky za zmínku:)
    Ale, čéče, na tvých nehtech se mi líbí asi tak stokrát víc než na mých vlastních... jak to děláš? :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co, fakt se mi ta vaše varianta moc líbila. :)
      Jinak moc děkuju. :D Mně to připadá asi stejný, ale tak je jasný, že každýmu odstínu/tonu kůže, svědčí něco jinýho.

      Vymazat
  2. to je zajímavá textura!:) a moc se mi líbí tvůj přívěsek;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už ho chcem u nás v drogériách a hlavne u mňa schvaného v komode!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...