středa 31. července 2013

Měsíc červenec s Malý koutek krásy.. :)


A jsme na konci července a následuje tudíž druhý měsíční shrnutí. Jen bych řekla, že jsem se tenhle měsíc věnovala líčení víc, než jindy a vy jste tu mohly vidět čtyři barevnější varianty. Nejvíc se vám líbilo tyrkysovo hnědé líčení, ač jsem to vůbec nečekala :)) a zelené líčení se zlatou spodní linkou. :)
Při pohledu na fotku je vidět, že nejvíc převládaly modré a levandulové barvy. 

Mějte se krásně. :)

6 komentářů:

  1. to tyrkysovo hnědé líčení bylo vážně úžasné!:) přeji hodně inspirace do dalšího měsíce!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barevné laky na nahty jsou super a duhové nehty zrovna tak - už mám plán na víkenodové nehtíky :) díky
    http://mysmallhappinesses.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju moc a mám radost, že jsem tě inspirovala ! :)

      Vymazat
  3. Ten pískový lak o GS modrý, vypadá hodně luxusně! Asi pro něj poběžím ;D.

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krasavec. :) Podle mě nejpovedenější z nový kolekce.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...