úterý 9. července 2013

Na křídlech motýla....nail art :)


Ahoj holky. :)

Tak mám pro vás dnes motýlí nail art, který vznikl po poctivém, třídenním nošení modrého Astor Lily of the valley. :) Ta modrá mě přímo vybízela, abych zkusila spíše něco námořnického, ale krom bílých proužků a kotvičky, mě nic nenapadlo a řekněme si upřímně, na nějaké malůvky se zatím ještě pořád necítím, vzhledem  k tomu, že jsem celá šťastná, když se mi povedou všechny puntíky stejně velké...:D

Takže bílé proužky jsem si udělala, ale místo ručního malování prostě pohodlně sáhla po nálepkách a vlepila na nehty motýlky. Co říkáte ? Lehké a ve výsledku i pěkné. :)





Protože by mi možná přišlo už moc, dávat na všechny nehty proužky a nálepky, tak jsem se tradičně rozhodla jeden nehet přetřít efektovým lakem se stříbrným shimmerem. A nechci se nějak přehnaně chválit, ale připadá mi to super. :D





V průběhu focení mě přišel zkontrolovat pan Odin.....


...... a nedal jinak, než že si vyfotíme společně drápky....
:)



Nehty na pravé ruce jsem jen přetřela tím efektovým lakem, který jsem použila na prsteníček u levé ruky a tady máte dvě fotky v jedné. :)


A teď, co jsem použila


Astor Fashion Studio - 244 Lily of the valley
Gabriella Salvete - 11 Nail care Gloss Up
Gabriella Salvete - 01 White special modelovací lak na konečky nehtů
Dor nail colour č. 200 ( netuším, co je to za značku, zakoupeno dááávno v Tetě, asi za 15,-kč )
Zdobící samolepící páska
Samolepky Essence French Glam - 03 nothing but french

Já moc doufám, že se vám dnešní výtvor líbil a budu se moc těšit na reakce. :)

Mějte se krááááásně! :))

10 komentářů:

  1. Fotka s packou je super! Nail art povedený

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny nail art! A fotka s packou ma uplne dostala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné obdivuji kreativitu jakou mate: ty, Arvonka, Nikolka, Veve atd. Ale na víkend planuji něco vytvořit. Inspirací pro me byla Arvonka s leopardim vzorem a mašlickami, chystám neco podobného ale s razítky :) Ale nejvíce ti musím pochválit chlupáče, pohlaď ho za me ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuju a i za holky. :) Na tvůj výtvor se moc těším, už teď jsem zvědavá. :) Oďáka jsem podrbala, spí, tak si spokojeně zamlaskal a spinká dál. :))

      Vymazat
  4. ja milujem motýlikov, takže... :-D veľmi dobrý nápad a pekné nechtíky

    OdpovědětVymazat
  5. Jak tyhle ozdůbky nemusím, na těchto nehtech jsou parádní!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...