čtvrtek 18. července 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 08 Azzurro


Zamilovala jsem se až po uši do tohoto nádherného odstínu !
Paradoxně jsem si zase myslela, že mě zaujal asi nejmíň, ale po lakování jsem teda bleskově změnila názor.
Zatím mám silné trio, které tvoří Lila, Mistero Grey a teď i Azzurro, podle mě asi ZATÍM nejpovedenější odstíny. 
Lakování a schnutí jako vždy v pohodě, stačí dvě vrstvy a za chvíli máte nehty uschlé. 
Nevím teda, co výdrž, ale mně se už po jednom dni lehce poškodil na ukazováčku, ostatní v pohodě. 

Řekla bych, že vše už bylo řečeno mnohokrát, k těmto lakům a tak si dáme už fotky. :)









Jedna ve stínu. 






Obsah lahvičky je 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 89.90,-Kč

Doufám, že se líbilo a přeju hezký čtvrtek. :)

16 komentářů:

  1. Krásný!! Ještě že už ho mám..ale v lahvičce mi nepříjde až tak zářivý ale na tvých nehtech úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Mončo. :)) Na sluníčku dělá opravdu divy. :)

      Vymazat
  2. krásný odstín, teď jsem v drogérce viděla všechny pohromadě, ale nekupovala jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už zbývá jen ten Princess, tak doufám, že na něj ještě někde narazím...:)

      Vymazat
  3. Jo,jo já jsem se taky zamilovala :). Moc krásně Ti ty fotky vyšly. Je to prostě krásný lak - lila bych určitě taky chtěla a pořád váhám mezi šedým a fialovým - jsou to krásná dilemata..Užij si svoje Azzúrro!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá eM :), moc děkuju, jsem ráda, že se fotky líbí a ono nezamilovat se tady do tohoto pokladu, snad ani nejde. :D

      Vymazat
  4. Opravdu se Ti ho moc krásně povedlo nafotit.

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá jako mrazivé letní osvěžení!:) překrásná barva! kdyby byl teď sníh, určitě by z toho šel vykouzlit i pohádkový zimní nailart :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi to vystihla dost dobře, opravdu je to taková mrazivá barva. :)

      Vymazat
  6. Já sem asi budu muset přestat chodit, protože se tu vždycky do všech laků zamiluju. :D Je vážně krásný a navíc máš poslední dobou strašně moc pěkný fotky! :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem moc ráda, že se tak líbí. :D
      No jo, konečně si přicházím na to, jak fotit slušněji. Když to srovnám s fotkami jen o pár měsíců dřív, tak to byla katastrofa ! Jsem moc ráda, že to nezůstalo bez odezvy a opravdu moc ti děkuju. :)

      Vymazat
  7. ako more trblietajúce sa od slnka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Panečku, tak tento je naprosto perfektní! Na slunci musí být nejkrásnější!! Očaroval mě, bomba!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...