pátek 19. července 2013

Nakupovací mánie za měsíc červenec... :)


Ufffffff.... zdravím, děvčata. :)

Tohle jsem teda asi vážně přepískla.. 14 laků za jeden měsíc, noo, to už je na pováženou. Budiž mi dostatečnou omluvou alespoň fakt, že jich hodně bylo v akci a ten zbytek... jsem dejme tomu potřebovala. :)

Takže bude toho hodně, začínáme.



Maybelline New York Color Tattoo 24 HR

Nakonec neminula "tetovačková" mánie ani mě a postupně jsem si pořídila tyhle stíny v odstínu 05 Eternal Gold a 20 Turquoise Forever. S tím tyrkysovým už mám připravené líčení, takže to brzy můžete očekávat na blogu. :)

Kupovala jsem v akci u Rossmanna za 111.90,-Kč





Rimmel London Apocalips 701 Stargazer
&
Dermacol Imperial long lash mascara

I o lacích na rty, jsem myslela, že mě nechají chladnou. V drogeriích jsem je bez většího zájmu přecházela a až dnes jsem si osahala tenhle kráááásný odstín, který se mi ihned zalíbil. Řasenku jsem potřebovala už nutně a volba padla na Dermacol, na který jsem měla ještě kupon do DM. Kartáček má štětinky tvořené do spirály, tak jsem na to už zvědavá.

Rimmel Apocalips 701 Stargazer 99,-Kč 
Dermacol Imperial long lash mascara 249,-Kč 
Oboje DM


Rimmel London Stay Matte pudr
NYC Smooth Skin báze pod make-up
Essence štětec na gelové linky

Tenhle pudr asi kupuju nejčastěji, takže to byla celkem jasná volba. Štětec na linky mi nějak zlobí, už to není ono a tak jsem se rozhodla pořídit další. Za ty peníze je fakt super. A báze pod make-up od NYC je pro mě úplná novinka. Ten od Dermacolu, co používám běžně, mi už došel a já si řekla, že zkusím něco novýho. Báze má mléčně bílou barvu a po nanesení mi absolutně nepřipadá, že by něco dělala. Pleť je na dotek jako po normálním krémování a po druhém použití, se mi ještě hned po nanesení make-upu udělaly celkem hojně šupinky. :/ Uvidíme co dál.

Rimmel Stay Matte 76.90,-Kč
NYC Smooth Skin 66.90,-Kč
Essence štětec 39.90,-Kč
Vše Rossmann




Dermacol Happy feet zvláčňující krém na nohy

Aby nožky byly pěkné v sandálcích, koupila jsem si na pomoc tenhle krém s olivovým olejem a vitamínem E, na který jsem měla taky kupon do DM. Neuvěřitelně krásně voní, prý by tedy měl fugnovat i jako deodorační přípravek, co vám nožky provoní. :)) 

 54.90,- v DM



L'oréal Paris

Dokud se prodávaly tyhle laky za asi sto korun, tak jsem na ně ani nekoukla. Jednak jsem na neslyšela zrovna chválu a pak ta cena laku za 5ml, to je teda síla. Ale u Rossmanna na ně mají akci, jsou za 49.90,- a to už za zkoušku stojí. Ten fialový jsem už měla ne nehtech ( článek připravený :- ), a je supr. Nebublinkoval ani nic jinýho. 

508 Amazon Flower
809 Mystic Blue
49.90 v akci u Rossmanna


Gabriella Salvete STARS Enamel

Není žádnou novinkou, že už i do mojí sbírky přibyly hvězdičky, až na tu Princess, fňuk. Dva už jste tady viděly a další dva vás teprve čekají. :)

Raspberry
Vampire
Azzurro
Aquamarina
89.90,-Kč Rossmann


Gabriella Salvete Enamel with hardener

A když už jsem dnes byla u toho Rossmanna a nepochodila u STARS, tak jsem z čirého žalu přihodila do košíku ještě krásný světlounce modrý 144, růžový třpytivý 125 a efektový 131.

V akci u Rossmanna za 49.90,-Kč



Astor Fashion Studio

Tyhle dva krasavce tam nešlo nechat. Navíc je na ně pořád sleva a kdoví, dokdy potrvá ?? :D

200 Urban Lolita
240 Yellow Buttercup
V akci u Rossmanna za 59.90,-Kč


Dermacol Neons

Tahle novinka neonek, mě nenechala chladnou, protože žádnou nevlastním a navíc jsou za pár peněz. Prodává se k nim ještě podkladový lak, ale ten je asi za stovku a to samý i top coat a to si myslím, už mít nemusím. Na poslední fotce Dermacol, jsem vám vyfotila značku netestováno na zvířatech. Na výrobcích od téhle značky jsem si toho nikdy nevšimla, ale jestli to mají u všech produktů, tak to se mi líbí.

09 NEON Poison
04 NEON Magenta
02 NEON Orange
39.90,-Kč DM


Dočetly jste až sem ? Tak to tleskám.. :D 
Tak já vám přihodím ještě moje dnešní líčení, které pozůstávalo z tyrkysové Color Tattoo a černého stínu.
Fotky opravdu nic moc, stíny vypadají jako šedé :D a celkově to za moc nestojí, ale aspoň pro představu..



Takže přeju pěkný páteční večer a napište, jestli byste uvítaly, takovýhle měsíční články, co jsem ponakupovala... :)

22 komentářů:

  1. Jee to jsou super úlovky!:) Rimmel Stay Matte pudr je nejlepší! dobře kryje a přitom se odstínem celkem dobře přizpůsobí podkladovému make-upu :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, zatím jsem nenašla žádný, který by mi vyhovoval líp. Ale fajn byl i Dermacol, ten byl sypký a taky se tak dobře přizpůsobil. :)

      Vymazat
  2. Takové články já ráda :)) Pěkně si se rozjela, ty laky od Astor mě lákají, ale ještě si počkám na další recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až moc, vážně by mě měl někdo hlídat... Jenomže když vyrazím s mamkou na nákupy, tak ta je takovej ten čertík na rameni, co ti říká " A tohle si kup, takovou barvu nemáš, tohle taky vem, co když to už nebude...." :D No nejsem já nemocná ? :)))

      Vymazat
  3. to je teda vecí :) a všetko parádne kúsky..veľmi sa mi páčia Color Tattoo tie zlaté :) nedávajú sa po čase do takej jednej čiary?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem na sobě zkoušela ty tyrkysový, tak mi vydržely až do odlíčení ( a měla jsem je dlouho, asi 9 hodin ), a včera jsem si je dala jen tak lehce do vnějších koutků očí, jak je na fotce, a taky vydržely a to jsme měli strašný vedro včera. Takže rozhodně můžu doporučit, Verčo. :)

      Vymazat
  4. Nejhezčí jsou krasavci : 200 Urban Lolita, 240 Yellow Buttercup...nakupovací mánie je super! piš piš piš....náhodou jsem včera narazila na toto: http://www.joj.sk/vip-nakupne-maniacky/vip-nakupne-maniacky-archiv/2013-07-05-vip-nakupne-maniacky-finale.html :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nakupovací maniačky znám. :)) Astor laky jsou super, ty si mě získaly. :)
      A děkuju, měsíční nákupy tedy zařadím, když se líbí, jen se musím krotit !! :-O :D

      Vymazat
  5. Jé, ty se tak máš, že jsi sehnala laky od GS, já na ten světle růžový nemůžu natrefit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš ten Princess, tak na ten jsem taky zatím nenarazila. :(

      Vymazat
  6. zlaté color tattoo a stargazer, super, asi zajdu do drogérky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten lak na rty je fakt úžasný, spolu s těmi zlatými color tattoo budou vypadat fajn. Ještě přemýšlím o těch fialových, ty jsou taky strašně pěkný. :)

      Vymazat
  7. Jó jsem ráda, že nejsem jediný maniak v nakupování laků :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani, jsem ráda, žes mě v tom nenechala samotnou..:D :D

      Vymazat
  8. teda, ty si sa ale utrhla z reťaze :-D ale krásny lakový nákup :-) no a ani som si nevšimla, že Essence má vynovený štetec na linky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No magor..:D Ale spoustu věcí bylo v akci, tak aspoň že něco...:)) Ten štětec od Essence je asi pořád stejnej, myslim si..

      Vymazat
  9. Sakra ty ses rozjela :D Jsem zvědavá na ten Yellow Buttercup :) Pořád po něm pokukuju, ale momentálně se dlouho držím s nákupama pozadu (musím se pochválit) :). Takže počkám co ty na něj, jestli mi za to stojí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cácorko, právě jsem si na tebe při psaní tohodle článku vzpomněla, jak vzorně se držíš ! :) Na toho žluťáska se už těším, zatím ale na něj nebyla příležitost, ale snad brzy. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...