neděle 21. července 2013

Jemné zelené líčení, se zlatou spodní linkou :)


Ahoj holky. :)
Tohle líčení jsem si vyloženě zamilovala. Kombinace světle zelené a zlaté se mi taaak zalíbila. :) Líbí se mi, že to vypadá zajímavě a tak nějak i elegantně.

Nanesla jsem neutrální, světlounce béžový stín na celé pohyblivé víčko a do vnějšího koutku a očního záhybu trošku zeleného stínu. Ten jsem vystínovala kousek do nadočnicového oblouku až směrem k vnitřnímu koutku. Horní linku jsem vytvořila s gelovými linkami od Essence, vnitřní linku s tužkou Rimmel a pod spodní řasy jsem nanesla zlatou tužku S-he, kterou jsem následně ještě přetřela trochou zlatého očního stínu, protože sama o sobě ta tužka až tak moc výrazná není. Pak už jen řasenku, trochu rozjasňující tužky Alverde pod obočí a hotovo.








Neleknout se, prosím :D Teď se vám jenom maličko ukážu...




:)

Tak doufám, že se vám líčení líbilo, napište, budu moc ráda. :)

Pěknou neděli přeju. :) :-*

17 komentářů:

  1. Krásné, ladí ti to hezky k očím :)

    OdpovědětVymazat
  2. joooj, veľmi krásne a keďže si pridala aj tvár, tak mi nedá inak, ako ti napísať, že ti aj veľmi pristane

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Dokonale vystínované, palec nahoru!

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsi zlatá, moooooc děkuju. :)

      Vymazat
    2. To vůbec nemáš za co :)) Takové umění se musí pochválit :) pokud možno i víckrát :D

      Vymazat
  5. Moc hezké líčení. Kdyby se mi tak do toho chtělo, potřebovala bych nějakou soukromou vizážistku..:D

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě hrozně baví. Až se skoro vždy těším na ráno, až se namaluju, nemocná jsem :D A moc děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...