čtvrtek 31. října 2013

Měsíc říjen s Malý koutek krásy :)


Ahoj kočky,

je tu další měsíční shrnutí a jak tak koukám, tenhle měsíc převažovala zelená. :)

Viděly jste zelený matný nail art, zeleného Ruby Wing, zelenou Polka Dots a tmavě zeleného, spíš petrolejového, Yves Rochera. :)

Přečetly jste si o potrápení s prvním Barry M - Sequin Black, o Vintage Leather od Maybelline, který nevydrží pomalu ani den a opět jste si mohly zhlédnout kolekci Metal Flip od Miss Sporty.

3x nail art, z toho nejvíc se vám líbil právě ten matný zelený.

Doufám, že se vám měsíc říjen se mnou líbil. :)

Na sepsání nákupů jsem skoro zapomněla, očekávejte ho nejspíš někdy zítra nebo o víkendu, aspoň dodatečně. :)

Mějte krásný den ! :)

4 komentáře:

  1. Řijen byl suprový, jsem zvědavá na další měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak, ako pri tom jednom letnom bolo vidieť, aká farba prevažovala v horkách, tak je teraz vidno, okrem jedného, ako sa pomaly zahaľuješ (aj keď možno nevedomky) do jesenných farieb a prechádzaš z veselých do prírodnejších :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem dávala dohromady tyhle fotky, tak se mi ani nechtělo věřit, že jsem měla tolik zelených příspěvků. :)) Máš pravdu, je to tak, jak říkáš. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...