pondělí 21. července 2014

Distressed


Zdravím při pondělku :)

Překvapí ještě vůbec někoho, když řeknu, že jsem původně měla v plánu úplně jiný nehty ?? HA ! Ty moje plány.... :D 

Měla jsem totiž chuť na neonovou francouzskou manikúru, za což může Veve a její krásný příspěvek :) 
Jenže ono se to nějak nepovedlo. Nevadí, v záloze byl další nápad a já tak mohla využít hned dvě oblíbené barvy. :)



Tedy fialovou ( Astor Fashion Studio 200 Urban Lolita ) a meruňkovou - Maybelline Bleached Neons č.241. Bílá už tak vše završila. Chtěla jsem, aby byly barvy velmi jemné a nevtíravé. Zkrátka taková odlehčená letní kombinace, což se mi snad povedlo. :) Tuhle techniku jste tu už jednou viděly, ale právě ve výraznějším duchu a podívat se můžete zde. Tehdy jsem si použila jako podklad bílý lak, aby vše bylo výraznější, což jsem tentokrát nechtěla a místo toho dala dvě vrstvy jemného, třpytivého laku. Zajímalo mě, jak to na něm bude vypadat, ale on nakonec nijak nevykukuje, takže to bylo zbytečné. :)) Koho by zajímalo, o jakém laku tu mluvím, tak mám nový Maybelline Colorama č. 46.


Fígl spočívá v tom, že si štěteček laku co nejvíce otřete o hrdlo lahvičky, aby při následných tazích vynechával barvu. Myslím, že to ale většina z vás už zná, protože to zase taková novinka není. 

Na tomhle nail artu mě nejvíc baví rychlost, protože nehty máte hotové opravdu během chvilky a pak ta hravost, nepřeberná možnost všelijakých variant - např. s holografickými laky to vypadá moc krásně, s neonkami, s duochromatickými laky... Zkusíte ? :)




Přeju vám fajn den. :)


10 komentářů:

  1. No veru, tá tmavšia verzia sa mi páčila veľmi, ale táto jemná tuším ešte viac, veľmi pekné sú. Pekný deň aj tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Suzi ♥ :) Je to zase úplně jiný oproti předchozí verzi, tak jsem ráda, že jsem se příliš neopakovala. :)) Krásný večer. :)

      Vymazat
  2. Pane jo, to je ale krásný a lehoučce letní! Tak třeba tahle kombinace barev by mě nikdy nenapadla, za to mě ale zaujala natolik, že ji asi vyzkouším:o)) Děkuji za inspiraci, krásný den:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář, Marcelko. :) :-* Vyzkoušej, je to super lehké a super rychlé. :D
      Přeju krásný večer. :)

      Vymazat
  3. na mne je to moc světlé :-) Bože já zase brblám, přitom je to parádní manikúra :-)
    Nechceš příště zkusit tu neonovou? :-) ta by mohla být super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni. :)) Klidně "brblej" dál :D Jsem ráda za každý názor. :) Někdy bych mohla zkusit i tu neonovou verzi, ale zatím tu mám jen zelenou, oranžovou a takovou červenou - a ty se mi k sobě moc míchat nechtějí. :D

      Vymazat
  4. Pořád jsem tuhle techniku nezkoušela :D pořád takových opičících nail artů co chci zkusit, ale nějak se nechytám s časem :D Taká se mi více líbíla tmavší verze ale i tahle má cosi do sebe, trochu v tom vidím zmrzlinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, mi teď trochu docházejí nové laky, jak jich teď moc nenakupuju, tak vymýšlím a zkouším. :D :D
      Mmm, zmrzlinka, máš pravdu. :) V bazénu vypadaly nehty úplně skvěle, tak správně letně..škoda, že nebyla možnost je vycvaknout.
      A děkuju :)

      Vymazat
  5. Si moc milá, Romčo :-) No ako je možné, že sa ti tá neónová fm nepodarila?
    Tento nail art je perfektný, kedysi som na niečo podobné natočila aj video, ale to sú už roky :-) Prišiel čas túto techniku znovu oprášiť, dík za pripomenutie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No protože jsem nemehlo. :D Došly mi šablony a od ruky to moc dobře nevyšlo. Vypadalo to jak boule na koncích nehtů, křivý to bylo...škoda ! Děkuju moc, opravdu jsem potěšená, že se líbí. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...