středa 23. července 2014

Další nálož tří laků - tentokrát Gabriella Salvete :)


Krásný den všem :)

Když jsem nakoukla do Helmeru, objevila jsem dva laky od Gabrielly Salvete, které tu ještě neměly samostatný příspěvek. Občas se tu sice mihly ( např. 119-ku jste viděly v kombinaci se Sogno, kde jsem se dušovala, že se mi její barva nedaří na 100% zachytit - a pozor, tentokrát se docela zadařilo :)

Mám tu tedy pro vás tři kousky - 156, 119 a 111 - tak přeji příjemnou zábavu. :)



A začala bych s číslem 156, což je překrásná béžová se zlatými střípky. Nezní to už takhle samo o sobě dokonale ? :) A když vám ještě řeknu, že ke krytí jí stačí dvě vrstvy, budete ji možná milovat stejně jako já. :) Lakuje se fajn, nenachystá si na vás žádné rýhy, lysinky ani nic podobného. Kupovala jsem ho i proto, že mi připadal hodně podobný odstínu Irreplaceable od Essence, což nakonec tak úplně pravda nebyla. 

Ve stínu je o dost tmavší






119-ka je sladká, jemná a velmi krásná růžová. Kryl mi ve dvou vrstvách a opět vše bezproblémové. Už sám o sobě má krásný lesk, takže ani není potřeba přidávat top coat. Tentokrát se na mě asi při focení usmálo štěstí, protože fotky celkem odpovídají - i když ještě pořád ne na těch 100%, ale přeci jen se mi zdá, že jde o něco více vidět, jak jde do růžové a ne tolik do světloučce borůvkové. Milovnice těchto jemných odstínů si rozhodně přijdou na své. :) Já osobně ho fakt žeru. :D







Číslo 111 - se hádám bude líbit nejvíce. Je to velmi výrazný odstín fialové s modrými odlesky - což není zrovna nejoriginálnější, ALE obsahuje ještě navíc takové narůžovělé částečky a to už dle mého originálně působí. :) Jenomže se už zřejmě nedá sehnat. :/ Já na něj narazila v Tetě ještě někdy v březnu, ale normálně jej už asi neseženete. Možná by vás stejně odradilo lakování, protože takhle plně kryje až ve třetí vrstvě. Jeho konzistence je dosti vodová a schnutím si to také moc nevylepšil. Určitě doporučuju top coat, pokud jej běžně nepoužíváte. Barva je ale nádherná a já mu v podstatě všechno s lehkým srdcem odpouštím.

Ve stínu






Tímto příspěvkem se stalo to, že již nemám žádný další lak od GS, který by tu ještě nebyl. :D Co to znamená ? Bude se muset ( a s velkou radostí samozřejmě ), doplňovat. :))

Mějte hezký den a budu se těšit na vaše komentáře. :)

34 komentářů:

  1. Ten poslední je :) škoda, že ho už nemají. Předchozí 2 mám a jsem zvědavá jak mi ta růžovka půjde vyfotit, myslím, že se Ti ji povedlo vyfotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi dnes na Fb přistál komentář od jedné holčiny, která ten fialový dneska ještě sehnala. :) Třeba na něj taky někdy někde narazíš :)
      Děkuju Hani, Ty ho rozhodně dobře nafotíš :) Ten MF se Ti tááák povedl. :)

      Vymazat
  2. Ten první odstín 156 je úžasný, asi jsem se zamilovala :D Fakt krása. Píšu si na seznam ;-)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda. :) Snad z něj budeš nadšená stejně jako já. :)

      Vymazat
  3. Wow, ta 111 je vážně krásná - škoda, že už se nedá koupit...
    A 119 je taky hezká - jen mám pocit, že u nás nemají ani tu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala v komentáři výše, tak možná na tu 111-ku ještě někde narazíš. :)
      Držím palec ať se shledáte i se 119-kou :D

      Vymazat
    2. Tak 119 jsem už dnes potkala (ale ODOLALA - protože jsem zrovna viděla leták Rossmanna, že od příštího týden budou GS laky ve slevě :) Takže si 119 přinesu příští týden :D )
      111 jsem zatím neviděla - ale budu po ní dál koukat. Třeba na mě někde čeká :)

      Vymazat
    3. Tak to je určitě lepší si počkat, však ona neuteče. :D
      Věřím, že je velká šance, že na tu 111 ještě narazíš. :) Vsadila bych na nějakou zapadlejší drogerii. :)

      Vymazat
  4. Krásné jsou všechny tři, č. 111 je nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jsem říkala, že se 111 bude líbit nejvíce. :D

      Vymazat
  5. Krásné jsou všechny tři! Druhý a třetí mám..ale ten první achjo ten je opravdu zajímavý a asi bude můj..:D GS a laky no..:) Já snad jednou budu mít většinu..:D Ale pššt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí nám vyrobit co nejvíc nových odstínů. :D
      Děkuju Moni :)

      Vymazat
  6. a ten posledný... máš dvojníka toho môjho od Gosh - Gasoline :-) všetky sú krásne, ja mám veľa restov, tak doplňovať ešte nemôžem, tak mi treba, potom, keď už odtiene, čo som si vyhliadla nebudú, tak sa môžem za to pekne "pochváliť" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda pravda, ale vůbec mě to tehdy nenapadlo - s tou podobností s Gosh. :D No ale jak mi mrzí, že už nemám žádnou další Gábinku ? :)) Se bude muset napravit a hodně rychle. :)

      Vymazat
  7. Laky jsou krásný všechny tři, nejvíc se mi líbí ten růžovej :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten fialový je krásný, dlouho takový hledám, ale nikde mě to ke Gábince netáhlio :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad na něj narazíš. :) Já je zbožňuju, což je asi dobře vidět. :D

      Vymazat
  9. 119 mam taky :)) Jinak jsou všechny moc krásné :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je jasný, píšu si: č. 156. Už abych skončila v práci a mohla jít okouknout stojan GS. Ale jinak jsou krásný všechny tři, jen já jsem na ty světlejší a ještě raději se třpytkama, tyhle laky totiž odpustí případné drobné nedokonalosti. Ale na ty Tvoje dokonalé nehty se tak dobře kouká...ach....:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co Marcelko, ulovila jsi 156-ku ? :)
      Jako taky se už třesu nedočkavostí až zajdu do Rossmanna a odnesu si pár GS :D
      Děkuju děkuju, jsi moc milá. :)

      Vymazat
  11. Všechny jsou překrásné! Zvlášť ten první je skvělý, takový originální odstín, fakt se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to poklad. :) A rozhodně souhlas, zajímavý je dost. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  12. Musím se pochlubit! 111 jsem našla u nás v drogerii ve výprodeji laků za 40 Kč. Nikdy jsem v tom košíčku nehrabala a naráz...ejhle, ten přesně sháním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju !!! :)) Fajn pocit, uvidět ho tam, viď. :D

      Vymazat
  13. Odstín 119 je můj nejoblíbenější lak od GS, vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  14. 156 je krásná! Já na tyhle světlý odstíny v drogerii nekoukam, ale když to na někom vidim, musim ho mít! :) To bude platit nejspíš i v tomhle případě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že jsem na tom byla stejně. :) Na někom jsem viděla béžový lak a pak ho nutně potřebovala. :))

      Vymazat
  15. Tak 119 na Tvůj popud přibyla i do mé sbírky-je to vážně krásná barvička a už se nemůžu dočkat,až ji nalakuju:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať jsi spokojená, ale věřím, že budeš. :) A jsem ráda, že natolik zaujala. :)

      Vymazat
  16. Všechny tři jsou moc krásné, ten první mě láká :) Mám ten růžový a musím říct, že to byla láska na první pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dřív měla od GS hlavně laky s shimmerem apod. a krémový skoro vůbec. Pak jsem si je chtěla doplnit aspoň o pár a tenhle mi taky hned "skočil" do ruky, jak je krásnej. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...