pátek 4. července 2014

Harmonie pírek ...




Krásný pátek všem :)

Připadá mi, že tu docela dlouhou dobu nebyl žádný nail art.. Ač tento výtvor nepovažuji za nijak úchvatné dílko, tak se mi zalíbila právě jeho jednoduchost, něžnost a to, jak spolu tyto dva odstíny vytvářejí harmonický celek, na který se mi zkrátka moc dobře koukalo. :)





Ráda bych napsala, jak mě inspiroval vlahý letní větřík, či něco podobného, ale ve skutečnosti to probíhalo asi tak, že už jsem fakt nutně chtěla něco vytvořit, a to prostě hned teď ! :)) Mrkla jsem do Helmeru a s chutí pohlédla po Zoye Izzy a k ní snad už tak nějak instinktivně přihodila Chilled Lilac od Max Factor. A jak tak koukám, neměla bych to už s tím MF moc přehánět, protože velmi podobnou kombinaci jste tu mohly vidět v tomto příspěvku... :)) Ale však vy mi to ( snad ), odpustíte, když přihlédnete, jakou lásku k těmto lakům chovám. :) Navíc jestli si ještě vzpomínáte, byla jsem trochu překvapená krátkou výdrží u Izzy. Už vlastně po jednom necelém dni jsem měla nehty ošoupané na koncích, jako po několika dnech. Tentokrát jsem použila top coat a výdrž je hned o celé dva dny prodloužená. :) Lak mám stále na nehtech a zatím se mu daří dobře. :)


Zoyu jsem nalakovala na ukazovák a malíček a MF lákla na prsteník a prostředník. Konečně jsem využila nálepky od Essence - které jsem bohužel zapomněla vyfotit, ale zmiňovala jsem se o nich v Únorových nákupech - a na oba nehty nalepila po dvou pírkách. Bohužel v balení jich už víc nebylo, takže nehty na pravé ruce jsem polepila kytičkami, ale zdaleka to nevypadalo tak dobře. I bych vám tu pravačku vyfotila pro porovnání, ale momentálně není jaksi ve formě, takže raději neeee. :)) Pírka jsem přelakovala dvěma vrstvami top coatu, ale zřejmě moc rychle po sobě, protože na prostředníku mi to v těsném okolí nálepky udělalo pidi bublinky. :( Snad na fotkách nebudou moc vidět.. To je vlastně celé. Je to celkem rychlé ozdobení nehtů a snad se vám bude líbit. :)

Je trochu škoda, že mi na focení nesvítilo slunce, ale jen trochu, protože ač jsou pírka na nehtech dost výrazná, sem tam jsem měla problémy je zachytit - asi se před foťákem styděla či co. :D Takže kdo ví, co by na fotkách bylo vidět, kdyby to sluníčko pěkně pralo. 

A ještě jedna věc. Určitě si všimnete, že mám u lůžek nehtů sem tam něco jako suchou kůžičku. Tak to je prosím pěkně zatvrdlý top coat.. lakovala jsem totiž večer a s nadlakem jsem nezacházela zrovna úplně precizně, což způsobilo toto. :/ Všimla jsem si toho samozřejmě až večer na fotkách ( jinak to totiž vůbec vidět nebylo ). Tož to mi trochu štve.. Hlavně mi v komentářích nepište, že kdybych na to neupozornila, tak si nevšimnete. :D :D











Ode mě dnes vše a budu se těšit na vaše komentáře. :)

12 komentářů:

  1. Ach to je nádhera, moc se ti to povedlo :) je to takové jemňoučké až křehké paráda :) s tím top coatem se mi to taky občas stává. Líbí se mi jak jsi zase zkombinovala barvy přeji hezký víkend, tak se s panem Odinem neupečte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oďáka abych vyháněla z balkonu, se tam opaluje nebo co. :D Pak přijde dovnitř, jazyk až na vestě a praští sebou o podlahu. :))
      Jinak moc děkuju, přesně takhle jsem chtěla, aby to působilo. :) Taky přejeme krásný víkend :)

      Vymazat
  2. Ooo, krásné a svěží, jako vlahý letní větřík:o))) Působí to tak lehce, to ta peříčka tak letně odlehčila:o)) Samozřejmě, že Ti odpustím lehce povědomou barevnou kombinaci, vždyť ji taky zbožňuji:o)) Krásní letní den přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju :D Jsem ráda, že mám v Tobě spojence ohledně barevné kombinace. :))) Užij si krásný den. :)

      Vymazat
  3. Já jsem si zaschlého nadlaku na kůžičce nevšimla ani po upozornění :-D. Je to krásné, skvělá kombinace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ne jo ??? :D Já to vidím z dálky. :))) Děkuju moc :)

      Vymazat
  4. Toto že sú nálepky od Essence??? Tak to musím omrknúť! Nechtíky a celá farebná kombinácia, usporiadanie pierok a vlastne všetko je dokonalé. Prekrásne! Neviem sa na to prestať pozerať, tak sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost Aknelko a mockrát děkuju :) Nálepky jsou fajn, ale pírek by tam mohlo být víc. :D

      Vymazat
  5. krásna kombinácia sa hodia k tomu vánku, čo mi tu teraz povieva záclonou :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, taky bych uvítala nějaký ten vánek, jaký je tu dusno. :D Děkuju Suzi. :)

      Vymazat
    2. tak u nás nakoniec bola búrka a ja som si dala len sandálky na bosé nohy :-D ale pre istotu som si ale dala dlhé gate, tak mi aspoň nebolo veľmi zima :-)

      Vymazat
    3. U nás taky měla být, dokonce před ní varovali.. a kde nic tu nic. :D Já zas v sandálkách zmokla minulou sobotu, kdy taky hlásili, že bude bouřit, ale říkala jsem si, že to známe a nakonec teda docela sprchlo. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...