pondělí 28. července 2014

Pink & Proud


Hezké pondělí :)

Konečně jsem tomuto laku našla kombinaci, která mu dle mého sedí jak na míru.
Ono je to s ním ( no nebo možná spíš se mnou ), těžké. Jak jste si všimly, laky od Essence už nekupuju tolik jako dřív. Jednak patřím ke skupině těch, co nový tvar lahvičky nemusí a pak mi najednou ty laky přestaly nějak připadat zajímavé.. Až na tenhle, který jsem měla vyhlídnutý docela dlouho. Jenomže se stalo to, že se mi moc nezamlouvá na všech nehtech najednou, a proto si ho dáme spolu s nude od Miss Sporty č. 031. :)



S tou mi totiž připadá téměř dokonalý. :) Kdo hledá fialovou s růžovým podtónem a ještě k tomu mrazivě chladnou, tomu tenhle odstín určitě padne do oka. Musím pochválit výbornou pigmentaci, protože kryje již v 1. vrstvě, ale samozřejmě ze zvyku dávám 2. 

Lak vytváří takový chromový efekt, díky kterému působí následně tak chladivě - a to v létě asi uvítáme všechny. :)) Konzistencí je hustší a mám mírné obavy, že nebude trvat dlouho a lak zhoustne až tak, že se bude lakovat asi dost obtížně, protože už teď k tomu má mírný náběh. Mám ho nějakých 5 měsíců a lakovala jsem ho cca 3x, takže to začíná na můj vkus nějak moc brzy..

Na druhou stranu je to lak za nějakých 40,-kč a když si ( až nadejde ten čas ), pomůžu ředidlem na laky, tak se žádná tragédie konat nebude. Jak už to u tohoto typu laků bývá, tak jsou viditelné tahy štětečku, ale s tím se počítá. S typicky širším a do obloučku střiženým štětečkem se mi lakovalo fajn. Dostanu se kam potřebuju a to bez větších obtíží. Jenomže mně každou chvíli vyhovuje úplně jiný štěteček - nejdřív tento typ, pak zase úplně uzounký a rovný...:))

Výdrž mám vyzkoušenou pouze s jednou vrstvou a bez nadlaku. To dal asi necelé dva dny, ale nutno dodat, že jsem byla v práci a tam mi lak nikdy příliš dlouho nevydrží. 

Na sluníčku se šíleně rozzáří a mně se to moc nelíbilo. Raději ho mám jemnější a decentnější, než takhle rozparáděný a i proto tu jsou jen dvě fotky na slunci.

Jak se vlastně víc líbí vám ? Ve stínu, na slunci ?








Máte tenhle odstín ? A jak ho nosíte nejraději ? Já ho někdy v budoucnu určitě ještě s nějakou kémovkou vyzkouším. :)
A mimochodem, úplně božsky vypadá na nohou. :) 
Přeju fajn start do nového týdne. 

25 komentářů:

  1. Asi se mi víc líbí ve stínu. A tyhle Color and Go, jsem přestala kupovat dávno, hlavně kvůli výdrži :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, i mně ve stínu. To je takový jemnější a elegantnější :) Já bych asi ještě sem tam koupila něco z limitky a určitě z těch efektových.

      Vymazat
  2. Jo, jo, taky jsem pro stínové fotky:o) Moc se mi líbí Tvůj cit pro barevné kombinace, tohle je prostě s tou nude barvou dokonalé... Hmm, hledala jsem nějaký hezký lak na nohy, děkuji za tip, vyzkouším:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale že mi trvalo, než jsem je spolu seznámila. :)) Už jsem ho jednou měla nafocený, ale nebyla jsem spokojená a teď jsem ráda, že jsem počkala ! :)) No strašně mu to na nohou sluší - měla jsem k němu zrovna světlé džíny a žabky a furt jsem si čučela na nohy. :D
      Mám radost, že se líbí, Marcelko :)

      Vymazat
  3. Mám ho doma spolu se šedou ze stejné řady. Takže kombinuji společně.
    neposedarium

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi vypadá hezky, s šedivou bych ho mohla vyzkoušet. :)

      Vymazat
  4. Lak vypadá nádherně, mám takový podobný, ale víc výrazný :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Je opravdu krásný:-) Je ale pravda,že taky nemám ráda ty nové laky od Essence.Takže od nich kupuju jenom efektové laky,protože ty Essence umí...

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja ho vlastním. Jediný nový Colour & Go, čo vydrží :D takže ho mám rada... aj v tieni aj na slnku. S tou béžovou vyzerá príjemne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ho měla samotný, tak mi to jako žádný terno nepřipadalo, až teď s tím béžovým. :)

      Vymazat
  7. Ve stínu jeho krása vynikne mnohem více, je to opravdu zajímavý kousek:)
    Jinak já už jsem Essence taky téměř přestala kupovat, většinou sáhnu jen po nějakém efektovém, případně limitce, kde bývají celkem zajímavé laky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsme na tom stejně. :) Teď mám jiný oblíbence se kterými ráda odcházím domů. :)
      Děkuju Luci. :)

      Vymazat
  8. Na tobě ten lak vypadá skvěle, ale já moc na tyhle kovové laky nejsem, spíš jsem věrná klasickým krémovkám nebo pískáčům. Ale celkově jsem si lak od Essence nekoupila hrozně dlouho. A to kvůli výdrže, ty starší laky mi vydržely skvěle, ale po té "inovaci" už Essence laky takové držáky nejsou.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň že ty efektový mají zajímavý. :) Škoda, že nezůstali u těch starých laků.. Jinak děkuju Maru. :)

      Vymazat
  9. Tak tohle se ti moc povedlo :-) mám tenhle láček doma taky, vzala jsem ho jen jednou a to samotný...no a byla to síla :-D ta barva se mi bohužel líbila víc ve skleničce než na nehtech, ale v téhle kombinaci působí krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě - ona je to opravdu dost síla, když je na všech deseti a do toho ještě září slunce jak divý. :D

      Vymazat
  10. Je nádherný, presne ako vravíš taký "chladivý", ale tiež sa mi viac páči v tieni. Laky od Essence moc nemusím a v drogérii ich vlastne obchádzam veľkým oblúkom :D až na ich efektovky, tie sú fajn.
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mají štěstí, že se jim ty efektový laky stále daří. :)) Jako jak se říká - Nikdy neříkej nikdy, ale vážně si nemyslím, že bych v dohledné době nějak víc zatoužila po dalších lacích z týhle řady..Tohle už byla taková výjimka. Ve stínu vede, tam mu to sluší nejvíc. :)

      Vymazat
  11. Ty s těma kombinacema nikdy nezklameš ♥ Tohle je krásný kousek, mám ho taky, uz strašně dlouho. Dokonce se objevil i v lakovacím tagu mezi oblíbencema. Chodila mi na něj mamka, takže zbývá na dně. Zatím ale problém s houstnutím nemám. Mně se právě docela na všech nehtech líbí, přijde mi, že opticky prodlužuje nehty, mamka ho právě kvůli tomu lakovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem tak ráda, ty zase vždycky tak potěšíš. :-*
      Naštěstí moje mamka chodí tak nějak na všechny, takže zatím nic závratně neubývá :DD

      Vymazat
  12. tiež sa pridávam do fanklubu tvojich kombinácií :-) rovnako musím podotknúť, že laky od Essence tiež u mňa stratili na atraktívnosti a málokedy sa tam pozriem, väčšinou zíznem na limitku a odchádzam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fanklub :D To mě potěšilo a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...