středa 16. července 2014

Gradient v letním :)


Tak vás zdravím při středě a přináším vám jednoduchý nail art. :)

Původně jsem měla v plánu zcela jinou kombinaci. Měla jsem totiž chuť vytvořit něco s mintovou a bílou. Nakonec je z toho taková plážová kombinace. :)) 



Předem chci uvést, že s provedením nejsem úplně spokojená. Určitě by to šlo i líp, ale bohužel se mi na jedné straně nedostala barva až k okrajům nehtů. Dále mě trochu podrazila páska, kterou jsem použila a ona pustila do bílého podkladu barvu, mrcha. :)

Když se ale díváte z dálky a ne moc ze strany, tak to jde :DD Pro inspiraci ale snad postačí. :)


Když jsem tedy odlakovala dva nehty s mintovým lakem a prsteník s prostředníkem ponechala bílé, výběr barev proběhl celkem rychle. Žlutou zastoupil Astor Fashion Studio 240 Yellow Buttercup, oranžovo-meruňkovou Flormar Super Matte M108 a zlatou Ruby Wing Sunflower. Bílý lak je od GS.

Když byl bílý lak dostatečně proschlý, vzala jsem si tenkou zdobící pásku a nalepila ji do velkého X a vespod nehtu do V. Je důležité nechat si dostatečně dlouhý konec pásky přečuhovat, aby se vám následně lépe strhla. Taky je fajn zapamatovat si pořadí, v jakém jste je ukládaly, abyste si při sundávání nic nepoškodily.


Když byly pásky nalepené, vzala jsem si houbičku na make-up a nalakovala tři pruhy - Astor, Flormar a Ruby Wing. Takto nalakovanou houbičkou jsem "ťupkala" nehty a poté celý proces s houbičkou opakovala ještě jednou, a to z důvodu větší sytosti barev. Na nic jsem nečekala a pásky hned sundala. Poté přetřela jednou vrstvou top coatu.





Doufám, že se má technika časem zlepší a já dostanu barvu i k postranní části nehtu. :D

Mějte se krásně. 

23 komentářů:

  1. Krásny letný nail art! Trošku mi to pripomína opálenú pokožku cez hojdaciu sieť :-) Ale nemyslím to zle, fakt je to pekné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale máš pravdu, teď to tam taky vidím. :) Děkuju Veve :)

      Vymazat
    2. Veve, ty si teda dobrá, normálne mi prišlo smiešne, že opálenú pokožku cez hojdaciu sieť :D :D :D
      Nail art sa mi ale veľmi páči. Zvolila si perfektnú kombináciu farieb.

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že se líbí a děkuju. :)

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně. Úplně ten písek a pláž vidím. Fakt povedené, určitě vyzkouším ;-)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda Radu :) Možná jsem tam mohla zkusit zakomponovat ještě vodu, ale to bych už jisto jistě zkazila. :D

      Vymazat
  3. To vypadá famozně, super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Romčo vážně povedené :) Letní, svěží.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je vážně nádherné :) Jednoduché a přitom efektní! Moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný nehtíky :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...