neděle 27. října 2013

Nail art s párátkovou metodou :)


Ahoj všem. :)

Tímhle nail artem jsem se nechala inspirovat na blogu Adriana's nail art a tak se mi zalíbil, že jsem se do něj po pár dnech pustila taky. Mám pocit, že jsem o něm do tý doby neslyšela. Na co všechno ty holky nepřijdou ?? :))

Je to naprosto jednoduchý. Nalakujete nehty, doporučuje se silnější vrstva a hned si do mokrého laku kápnete druhou barvu, nejlépe nějakou kontrastní. Vezmete párátko a tím smícháte spolu oba laky. Výsledek potom vypadá jako zamíchaný jogurt, do kterého jste vyklopily nějakou ovocnou směs. :)
Zkoušela jsem to i v černobílé kombinaci a to pak vypadalo jako dým, krása.

Opravdu ale zdůrazňuju, že je potřeba nanést silnou vrstvu laku. Když totiž tím párátkem "mícháte" na nehtech, může vám v případě slabší spodní vrstvy vzniknout holé místo.. jako např. mně ( nejvíc viditelný je to na prsteníku a malíčku ).





Fialový lak je L'oréal Paris - 508 Amazon Flower a už jste ho tady samostatně viděly v červenci link.

Přeju pěkný den. :)

14 komentářů:

  1. Je to krásné, možná někdy taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. No krááááááááása!!!! A ten název - párátková metoda - já to nikdy pojmenovat nedokázala :-)! Úplně super, jsem nadšená!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a já jsem nadšená z tvýho komentáře, jsi hrozně moc moc zlatá a potěšila jsi mě, že ani nevíš jak. :))

      Vymazat
  3. Skvělý, vypadá to náramě dobře a fialovo-bílá kombinace se mi taky moc líbí. Dneska udělám post s Halloweenskými nehty pomocí tiskátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se opravdu těšim, už jsem zvědavá. :) Děkuju Hani, ta kombinace mi taky nakonec přišla fajn. :)

      Vymazat
  4. mám uložený jeden obrázok, ktorý vyzerá ako tvoje nechty. chcela som to robiť ako water marble, ale toto sa hodí viac, je to verná kópia vzoru, čo je na tom obrázku. ty si ešte vybrala fajnovú kombináciu. veľmi sa mi to páči, veľmi, veľmi , veľmi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to bych docela chtěla ten obrázek vidět. :)) Já moc děkuju, moc moc moc. :) ♥

      Vymazat
  5. tak o tomto pocujem po prvy krat a vyzera to super a hlavne nenarocne. takze nieco pre mna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než jsem na to narazila u Adriany, tak jsem o tom taky neslyšela. :) Jsem tedy ráda, že jsem tě něčím obohatila a určitě se do toho pusť, stojí to za to. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...