úterý 15. října 2013

Rimmel London 193 Black Cherries


Zdravíčko holky. :)

Tak po roce, co tenhle lak mám, přišel konečně jeho čas, aby se vám tu předvedl.
Na léto se mi nehodil, teď jsem ho lakovala po tom roce snad teprve podruhý a musím o´konstatovat, že na podzim/zimu je to parádní kousek.

Název laku je naprosto výstižný, protože barva opravdu odpovídá šťavnatým slaďoučkým černým třešním.
Barva je tedy hodně tmavě vínová s pěkným shimmerem, který je ale nejvíc viditelný v lahvičce a na nehtech je ho vidět pramálo. Až jsem se skoro obávala, že nepůjde při focení zachytit, ale usmálo se na mě štěstí a při podzimním slunečném dni, to celkem vyšlo zachytit.


Lakování mě teda nenadchlo, protože v první vrstvě hrozně rýhuje a dělá holá místa. Pak se mi s ním tak nějak špatně vykreslovaly obloučky, ale s druhou vrstvou se to víceméně ztratilo a po přidání top coatu se lak nádherně leskl. Vydržel mi dva dny s tím, že už se na večer začal v menším množství loupat na nehtech pravé ruky.






Obsah lahvičky je 8ml a cena tuším něco kolem 70,-Kč

Přeju hezký den. :)

15 komentářů:

  1. nádherný je, ak ešte bude v drogérii, asi budeš mať zase na svedomí ďalší nový lak v mojej zbierke :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Do sbírky ti ho rozhodně doporučuju, krásnej kousek. :) Sice horší lakování, ale on to dokáže vykompenzovat. :)

      Vymazat
    2. to lakovanie by som hádam už zvládla. s lakovaním týchto klasických lakov od Rimmelu som mala kedysi veľký problém a neznášala som ich štetec. lakovanie bola pre mňa skúška nervov :-D možno aj preto bol ich počet u mňa tak malý. po čase som si nejako na neho zvykla a skrotila ho :-) nie je to úplne ideálne,ale je to oveľa lepšie ako na začiatku

      Vymazat
    3. No mně právě dřív ten jejich štěteček moc vyhovoval a najednou vůbec. :/ Teď se mi daří spíš s rovně střiženými a tenšími, takže přesně to, s čím jsem kdysi měla problémy. :)))

      Vymazat
  2. Ježiš ten je pěkný! Ale nějak pořád nemůžu překousnout tu cenu Rimmel laků, takže ho oželím (zatím)... Líbí se mi v něm ten shimmer, jak je právě takový schovaný, nenápadný, ale je tam :) Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho dostala jako dárek a když nad tím teď tak přemýšlím, tak celkově laky Rimmel dostávám většinou jako dárek. :)) Ten čokoládový jsem dostala jen tak a když si máma kupovala v létě Elle, tak tam byl jako příloha. Když bych nepočítala ty Space Dust, tak jsem si už dlouho žádný nekoupila.
      S tím shimmerem jsi to hezky napsala, asi se přikláním k myšlence. :) A děkuju ti. :)

      Vymazat
  3. Krásná podzimní/zimní barva! nikdy by mě nenapadlo, že na nehtech bude vypadat tak krásně...asi vím na co se v drogerii podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho v drogerii stopro nevšimla, protože na Rimmel moc nekoukám, jen tak zběžně přelítnu očima regál a jdu dál, takže jsem zase ráda, že se ke mně takhle dostal. :)

      Vymazat
  4. Fakt jako zralá višeň. Tohle je ta straší verze, nebo ne? Jestlipak se dá ještě koupit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vůbec netušim.. v Rimmel lacích se absolutně neorientuju, ale tipla bych si spíš, že laky s touhle barevnou nálepkou na víčku budou novější. Myslim si ale, že bys ho v drogerii ještě mohla sehnat. :)

      Vymazat
    2. Já dnes čapla černý s totožnou lahvičkou dnes ve výprodejí za 30,- černá se vždy hodí :)

      Vymazat
    3. Tak to je dobrej kup. :) Černou jsem zatím měla snad jenom od Essence a nemůžu si vynachválit. Ať je Essence jaká chce, tak tenhle lak se jí povedl, protože kryje už v 1. vrstvě a nádherně se leskne. A tenhle jsi tam teda neviděla ?

      Vymazat
    4. Neviděla a když jsem koukala do stojanu, tak jsem zahlédla je 60 seconds a tu lycra

      Vymazat
  5. tak ten má naozaj skvelú farbu ! :) ja som ho práve dnes videla v 101 - bol v zľave posledný kúsok

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) A to jsem myslela, že bude ještě běžně k mání.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...