středa 2. října 2013

Ruby Wing Cut Grass



Ahoooj všem. :)

Jsem tu s dalším a zároveň posledním Ruby Wing a tím je tenhle zelený s názvem Cut Grass.
Jak se tenhle lak dokáže proměnit, to snad ani neni možný. :D
Když ho nalakujete, máte krásnou jemnou zelenou. Zase mi připomíná zelené jablko. Když jste pak ale na slunci, lak ztmavne do tmavě zelené a už pak celkem připomíná barvu trávy.

Musim mu vytknout lakování. V první slabší vrstvě dělá holá místa. V druhé dělá sem tam ďouru..stačí, že dáte o jeden tah navíc a máte ji tam. Proto jsem na ukazováček musela dát vrstvy tři, abych to zakryla. Schne poměrně dlouho. Ještě asi půl hodiny po nalakování mi nehty, když jsem je k sobě přiložila, lepily.

To mu na kráse ale neubírá, vykompenzuje vám to krásnou vůní a okouzlí svou proměnou na slunci. A že se mění sakra rychle! :D

Fotky jdou postupně tak, jak se lak měnil.






Obsah lahvičky je 15ml a koupit můžete na webu moješminky.cz za 219,-Kč

Mějte krásný a úspěšný den. :)

9 komentářů:

  1. Neskutečná proměna :) ta světlá mi barvou připomíná též zelené jablíčko a ten přechod barev prostě jen čumím :D

    OdpovědětVymazat
  2. wooow, to je aká zmena! zhrniem to asi takto: tri odtiene Essence v jednom Ruby Wing:-) Essence Colour & Go, 18 Check Me Out, druhý je 79 Viva la Green a posledný 139 Walk on the Wild Side (bez shimmeru) :-) len tak cca, hneď sa mi vyjavili v mysli tieto odtiene, keď som zbadala prvú fotku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkala, že mi připomíná nějaký odstín..:D Ten Viva la green je přesnej jako. :))

      Vymazat
  3. wow♥ to je vážně veliká změna!:) nikdy jsem o podobném laku neslyšela! Mně se obvykle lehce mění ty, které by to dělat neměly:D U moře mi přešel jeden nude lak od She až do výrazně růžové.. a to vše díky slunci a soli:D ale tohle je pecka!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změna barvy je vážně dech beroucí.. :)) A navíc jak krásně voní! ♥

      Vymazat
  4. No páni, to je přehlídka! :) Fakt krásný. Zajímalo by mě, jak zreaguje, pokud na něj dáš nějaký decentní efekťák? Bude se taky takhle měnit, nepřijde o tu schopnost?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, dobrá otázka..nevím..:D Mě tohle vůbec nenapadlo zkoušet, takže vážně netušim...Zkusím to příští týden a dám vědět. :)

      Vymazat
    2. Tak na to jsem taky zvědavá :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...