čtvrtek 17. října 2013

Maybelline Vintage Leather č.212


Ahoj všem. :)

V září jsem na blogu psala o novince matných laků od Maybelline a ukazovala vám tady rajčatově červený kousek ( link ), takže dnes vám předvedu druhý a u mě poslední kousek.
Není to asi zrovna moc typicky líbivá barva, ale mě stejně nadchla a na podzim je hodně povedená.

Barvu bych identifikovala jako středně tmavě hnědo-šedou, která má v sobě opět maličké kousíčky. Napoprvé se mi lakoval celkem dobře, ale díky jeho (ne)výdrži se mi nepodařilo vyfotit a tak jsem ho lakovala znovu a nějak zlobil. Tak 1. strašně rychle schne a to v průběhu lakování, takže ďoury, rýhy..na co si vzpomenete. A to ještě i v druhé vrstvě, takže na některých nehtech byly nutné tři vrstvy.



Když jsem ho měla prvně, tak jsem jela jenom na návštěvu a večer po návratu jsem měla ošoupané konečky nehtů..a to jsem prosím pěkně jenom seděla v kavárně a jela autobusem...:))

Takže na dlouho asi poslední matný lak. Ještě jsem nedávno u Rossmanna viděla Vintage Leather v modrý barvě a ač by mě barva zajímala, s klidným srdcem jsem ho tam nechala.



Obsah lahvičky je 7ml a v DM mě vyšel na 39.90,-Kč

Co říkáte na barvu, líbí ?

Přeju hezký den. :)

13 komentářů:

  1. Škoda, že mám k lakom Maybelline nejakú antipatiu, lebo tento sa mi mooc páči. Skúsim taký odtieň pohľadať v u inej značky, možno sa bude aj lepšie lakovať ;-)
    Inak farba je skvelá, ja mám takéto škaredé laky rada a na jeseň sa hodia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je pěkná, to jo, jen mě nejvíc štve ta výdrž. Sice nehty často měním, ale aby nevydržel ani jeden den, tak to už je moc i na mě. :)

      Vymazat
  2. Mě osobně se moc nelíbí vlastně vůbec. Takže klidně kup oželím :) U nás v drogeriich se tahle podzimní kolekce válí už pat týdnů, kdyby měli radši ty Polka dots :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky bych uvítala spíš ty Polka Dots, nejlépe všechny odstíny, co se vyrábí. :) S matnými laky jsem myslím na delší dobu skončila..

      Vymazat
  3. Jo, barva je supr a šupinky v něm se mi taky líbí. Obecně proti matným lakům nemám vůbec nic, klidně se s nima poperu, když výsledek bude stát za to. Což asi není tenhle případ :( Jednak ta výdrž a jednak ty utopené šupinky! To je taková škoda, až je mi do pláče. Být to klasicky lesklý lak, tak skoupím celý regál, protože nemálo mi připomíná Raindrops od Illamasquy, které jsou pro mě prostě jedinečné. No, asi si nechám zajít chuť. A to jsem nad nima včera váhala...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic moc nepřijdeš, Verunko. :) Ale aspoň jsou ty šupinky o trochu víc vidět, než u toho předešlého. Ale viděla jsem v drogerii ještě modrý a skoro jsem až nad ním uvažovala, ale rázně jsem si řekla NE! :D Mohla jsem ho zkusit ještě přetřít top coatem, to by asi mohlo vypadat pěkně..

      Vymazat
  4. mám doma tento a ešte taký tekvicovo oranžový a stále som sa nedokopala ich nalakovať:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi sehnala i ten oranžový, jo ? Já se divila, když jsem zahlídla ještě ten modrej, protože jsem si myslela, že to bude podobně jako s Polka Dots - že se k nám dostanou max tři barvy. Ale dva mi asi, vzhledem k okolnostem, budou stačit. :D

      Vymazat
  5. U nás v DMkách boli tri ak sa nymýlim - tento šedo-hnedý, oranžový a červený... červený sa mi moc nepáčil vo fľaške, tak som zobrala len tie zvyšné dva...

    OdpovědětVymazat
  6. mm, tento ma nejako nezaujal :-/ a to lakovanie, asi som rada, že som si ho nevšimla :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím lakováním mě naštval, ale barva se mi jinak líbí. Je ale jasný, že jsem na nějakou dobu vyléčená z matných laků...:D

      Vymazat
  7. mne ta farba strasne pripomenula hennove blaticko :) zvlastna farba a nezvyk vidiet nieco take na nechtoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti to vypadá líp..ty fotky se mi moc nepovedly. :/ Ale na podzim je to pěkná barva. Máš pravdu, vypadá to tak trochu. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...