úterý 22. října 2013

Matný nail art


Ahoj všem. :)

Trochu jedovatá kombinace barev, že ? :D Měla jsem náladu na nail art a to matný. U Cutepolish jsem viděla Cartoon nails ( pro zhlédnutí klik ), a tak jsem se tím trochu inspirovala.
Ono když nehty orámujete černým lakem a ještě je přetřete matným top coatem, tak opravdu vypadají jak animované. :D





Já jsem chtěla teda zelené nehty. Nejdřív jsem je nalakovala bílým GS a poté houbičkou naťupkala jednotlivě asi čtyři odstíny zelené.

Když jsem měla základ hotový, vzala jsem štětec ze zdobícího laku a okraje nehtů orámovala. S tím moc spokojená nejsem, nedopadlo to tak, jak jsem si představovala a ráda bych do budoucna, aby se to zlepšilo.

Pak už jen posázet kamínky ve tvaru čtverečků a hotovo.




Použila jsem
Ruby Wing - Cut Grass ( viděly jste )
Sally Hansen Complete Salon Manicure - 430 Grass Slipper ( link )
Miss Sporty Clubbing Colours Quickdry - 346 ( link )
Essence Colour & Go - 79 Viva la Green ( link )

Mějte se krásně. :)

24 komentářů:

  1. Teeeda, to je povedené :) Ta jedovatá kombinace se mi líbí a přijde mi, že se to hodí na podzim - připomíná mi to totiž podzimní listí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně jsem byla zvědavá na reakce a ani nevíš, jak moc jsem ráda, že se líbí. :) Děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  2. Také se mi líbí ta kombinace barev a navíc oramnovanou tou cernou, to vypada zajimave. Kdybych si to udelala sobe, tak jediny co vynechám, jsou ty ozdoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě kdyby to orámování bylo preciznější. Opravdu klobouk dolů, kdo to umí. :) Přemýšlela jsem, jestli tam ty ozdůbky dávat nebo ne, ale připadalo mi to.. já nevim, nedodělaný, že tomu něco chybí. Jinak moc děkuju. :)

      Vymazat
    2. Určitě tomu daly ty ozdoby nejakej ten šmrnc ;) problem je totiž ve mě :D protože tyhle ozdoby nemam ráda viz. můj TAG co mi nesmi na nehty ;-)

      Vymazat
    3. Já jsem za každý názor jedině ráda, Hani. :) Takže to je úplně v pohodě. :)

      Vymazat
  3. To je tak krásný a dokonalý až by si to zasloužilo čestné místo v galerii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si to přečíst 2x, jestli správně čtu. :D ♥ hrozně mě to potěšilo, děkuju ! :)

      Vymazat
    2. jasně, rovnou do národní galerie :)) je to vážně překrásný :))

      Vymazat
  4. A mně se to taky moc líbí! Volba barev i ozdůbky, bez nich by to nebylo ono :) Jen kdybych se o to pokoušela já, tak určitě nerámuju, přijde mi totiž, že to nehty opticky zmenšuje, což je škoda ;-) Supr práce!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš pravdu, že to nehty opticky zmenší, hlavně ten prsteníček, který se teda fakt ale nepovedl. :/ Mám ale radost, že se nail art líbí, fakt velkou. :) Děkuju za pochvalu! :)

      Vymazat
  5. Náhodou je to výborné! A černé lemování je moc povedené, já sotva udělám od ruky french tips, natož orámovat celý nehet! I ty obloučky vypadají suprově :) Takže nevidím problém :D A zelené laky jsou úžasné, celé je to fakt krásný design! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Niky, ♥♥♥ vážně děkuju, mám radost, že už ani nevim co říct. :D Jste holky zlaté, všechny do jedné!

      Vymazat
  6. výborne, že si si zvolila takéto prevedenie jej cartoon nechtov, veľmi sa mi to páči, aj kombinácia farieb a tými ozdobami si to už len perfektne zaklincovala. veľmi dobrá práca ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Suzi ♥ :) Cutepolish je velmi inspirativní! :)

      Vymazat
  7. mě se ta jedovatá kombinace barev naopak moc líbí! moc povedená práce. jsi šikulka! :-) mě osobně se tam ale už nelíbí ty ozdoby, ale zase proč ne... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moooc pěkné! Nejvíce se mi asi líbí to, že jsi použila matné laky (je to takové neotřelé ;-)), já teď marně přemýšlím nad nějakým nailartem s nimi a nic extra mě nenapadá... A kombinace barev je moc povedená, docela to rozjasní náladu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi právě na tom líbí nejvíc, že je to matný. :) Samozřejmě ti taky moc děkuju! :) Celkem jsem se obávala reakcí, vzhledem k tomu orámování, který by mohlo být ještě o dost lepší. :D Takže mám neuvěřitelnou radost. :)) Jinak mě právě hodně inspirovala právě ta Cutepolish, jinak taky vždy převážně dlouho dumám nad tím, co vytvořit. :D Ale ty máš výtvory krásný a určitě tě napadne něco. :)

      Vymazat
  9. Naprostá paráda...moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Úplne nádhernééééé! Veľmi sa mi páči ten SALLY HANSEN lak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten je parádní, za ten jsem ráda. :) A hrozně moc děkuju! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...