neděle 20. října 2013

Miss Sporty Metal Flip




Zdravím a přeju hezký den, holky.

Dneska se budu tak trochu opakovat, ale nedá mi to, musim. Možná si pár z vás bude pamatovat, že jsem o Metal Flip psala asi před necelým rokem, jenomže když jsem si před pár dny tyhle duochromy lakovala a podívala se na fotky na blogu, docela mi přišlo líto těch nekvalitních fotek, když jsou to přitom takový krasavci. Ve focení jsem se snad zlepšila a tak jsem si řekla, že je nafotím znovu a krátce o nich napíšu. Navíc co jsem koukala, tak v prodeji stále jsou a i když o nich už většina slyšela, třeba se najde někdo, pro koho to bude fajn tip. :) Tak jdeme na to.



č.030


Tenhle odstín jsem ještě před koupí považovala za ten nejhezčí, ale nakonec mi připadá nejslabší. Sice má zajímavou barvu, takovou stříbřitě světle modrou přecházející do levandulové, ale je celkem nevýrazný, pořádně kryje až ve třech vrstvách a špatně se fotí. :P :))





č. 040


Tenhle odstín zbožňuju. Výrazný duochrom v podání švestkové a jakési světlejší hnědé a krytí ve dvou vrstvách. Umí to slušně rozbalit, že ? :)




č. 050

A poslední 050-ka, to je jak podzim na nehtech. :) Barva spadaného listí mě okouzluje stále a na podzim úplně úžasná barva, která kryje ve dvou vrstvách.




Jinak jsem si použila top coat od NYC, protože tyhle laky se po zaschnutí moc nelesknou.
Obsah laků je 7ml a cena by snad měla být pořád kolem 40-50kč

Mějte fajn den. :)

19 komentářů:

  1. Obzvlášť taky ta 040 je parádní, tu asi potřebuji. U někoho na blogu jsem četla, že po otevření lahvčky dost houstnou. Jak to bylo u tebe? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je necelý rok a jsou v perfektním stavu. :) Žádný houstnutí jsem ani náznakem nepostřehla. Tohle se Miss Sporty fakt povedlo. A 040 je fakt nejhezčí. :)

      Vymazat
    2. Tu 040 budu muset koupit :D a díky za info :)

      Vymazat
    3. Kup, nebudeš zklamaná. :) Nemáš za co, Hani. :)

      Vymazat
  2. Hm, nevím, který si vybrat... Každý má něco do sebe :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě jasně vede 040. :)
      Mimochodem, včera jsem zkoušela ten tvůj nail art s párátkem a vypadá to skvěle. :) Teď si jen vybírám jinou barevnou kombinaci a snad tenhle týden dám na blog. :)

      Vymazat
  3. Pěkně pohromadě je tu máš :) Nejvíc se mi líbí ta 040 :)

    OdpovědětVymazat
  4. opakovanie je matkou múdrosti :-) tiež som spravila zopár opravných príspevkov, alebo som jednoducho vymenila fotky v príspevku, lebo niektoré laky, si tú fotkovú a nechtovú škaredosť rozhodne nezaslúžili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak. :) V mym případě by to těch opravných příspěvků chtělo fakt moc. :))

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky! Vím jaká je to sranda fotit metalické laky. :) http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu opožděně, ale supr fotky, fakt:) tu 40ku mi dala kamarádka s tím, že to k ní vůbec nejde, což je teda asi pravda. Docela jsem váhala, ale když vidím ty fotky, asi ho brzy nalakuju:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc. :) No jsou povedený, já je mám moc ráda. :) Musela jsem se smát, když se s úplně identickými vytasil ještě relativně nedávno Astor. :D Jsou uuuuplně stejný. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...