úterý 29. října 2013

Yves Rocher 61 Vert Canard & Essence Nail Colour 3 Stop for an ice cream


Dobré ránko všem. :)

Lak od Yves Rocher mám od září a už je na něj pomalu čas, protože se na podzim bezvadně hodí.
Vert Canard je krásná krémová, hodně tmavě petrolejová barva. Na podzim jako dělaná. Elegantní a velmi výrazná. :) Moc dobře se mi nelakovalo. Celkem špatně se mi odhadovalo správný množství laku. Buď moc, takže mi něco steklo až ke kůžičce, anebo naopak málo..omluvte prosím nepěkné lakování, snažila jsem se, ale jak říkám, lakovalo se mi špatně. Lak kryje ve dvou vrstvách a krásně se leskne už sám o sobě, ale i přesto jsem top coat použila.
Jinak lak hodně barví, takže kdo by zvažoval nákup a nepoužíváte pravidelně base coat, tak rozhodně doporučuju jednu vrstvu nanést !




Byla náladička něčím láček ještě oživit a tak jsme sáhla po laku od Essence Nail colour 3 a použila si efektovou část laku, která má název Stop for an ice cream. Lak se jinak jmenuje 04 A walk in the park.
Někdy vám tu musím ukázat všechny, co mám, myslím, že se ještě prodávají.

Osobně se mi kombinace hrozně zalíbila. Rázem je to úplně jiný lak. A hrozně mi nějaký připomíná, jen nevím který. :D




Lak koupíte asi za 59,-Kč 3ml.

Mějte pěkný den. :-*

16 komentářů:

  1. samotný lak je veľmi krásna farba, s tým Essence je už úplne nádherný. ja som tento dvojitý odignorovala, že tento mi netreba. keď vidím tú efektovú časť, tak ach jo :-D určite ich daj, či sa predávajú, alebo nie, u nás sú napr. vo výpredaji ešte stále. bol by z toho pekný hromadný príspevok, aj keď je to trochu náročnejšie. ale bude to dobrá predohra, v zime predsa príde vianočná limitka, ktorá bude obsahovať 4 takéto obojstranné :-) tiež mi v tej kombinácii nejaký pripomína, ale aj keď ma zabiješ, nespomeniem si :-D
    P.S.: ja zlé nalakovanie vôbec nevidím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes budu nosit úsměv celý den. :)) Takový pěkný komentář hned ráno. :)
      Asi je příští týden o volnu nahodím, byla by škoda nepředvést je. To jsem vůbec nevěděla, že bude limitka těchhle dvojitých. :-O To se nesmim přibližovat do drogerie vůbec. :D No a že jo, já věděla, že mi nějakej lak připomíná, tak možná tady pak někdo bude vědět. Ty obloučky mám takový křivolaký. :/ Na jednom prstě mi stekl až do obloučku a jelikož ještě pořád nemám štěteček na odlakování, musela jsem to vzít ušní tyčinkou a umazat velikej kus a zas dolakovat.. myslela jsem, že prasknu vztekem. :D

      Vymazat
    2. budú tam a jeden "vločkový", ten sa nejako bude triasť, či čo, tak to ukazovala Taya v kratučkom videu. jeden mala na nechtoch, ostatné som videla na vzorkovníku zatiaľ u Iny (http://tatjanag.blogspot.sk/2013/10/review-and-swatches-essence-happy.html a http://www.lovelylittlelux-uries.com/2013/10/review-swatches-essence-happy-holidays.html). ja ich mám trošku v pláne, v poslednom čase som limitky obchádzala, ale na tieto laky sa asi ukecať dám. teda ak k nám ráčia doraziť :-D

      Vymazat
    3. To jsem neměla vidět. :D No uvidíme jestli to vydržím nebo nakonec podlehnu. :)

      Vymazat
  2. Krásný! Líbí se mi obě varianty, ale asi víc ta krémová, to je fakt pecka :) Na takových barvách já teď ujíždím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašně pěkná barva, taky se mi moc líbí. :) Tobě by slušela !

      Vymazat
  3. Tohle je barva, jakou bych si asi nikdy nekoupila. tedy v lahvičce mě nenadchne a neupoutá, ale pak ho vidím nalakovaný a brala bych ho hned :D Víc se mi líbí samotný bez toho dalšího laku, ale ani tak to nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když nad tím tak přemýšlím, tak bych si ho možná taky nevybrala. :) Takhle už jsem dostala několik laků, co bych si sama nekoupila a po nalakování jsem byla moc ráda, že je mám. :D

      Vymazat
  4. Lak sam o sebe krasny a druha varianta snad este krajsia! Ja teraz na lakovanie farebnymi lakmi nemam akosi naladu a nosim uz druhy tyzden priesvitny. Inak velmi sa mi pacia tvoje nechty ako ich mas upravene, dlzka tak akurat a zabrusene do pekne ho tvaru. Bodaj by aj mne tak sumerne rastli vsetky nechty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bashi, děkuju za pochvalu! Většinou mám největší problém nehty zapilovat pěkně do rovna. Takže jsem je stříhala kleštičkami a pak jen lehce zapilovala a ten tvar se už tak nějak začal takhle tvořit sám. No a teď je mám ještě kratší, začalo se mi to líbit víc. :)
      Tak si teď tvoje nehty odpočnou od barev a o to víc si je pak třeba užiješ. :)

      Vymazat
  5. Fajnový láček a s tím efektovým ještě lepší a zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  6. Priznám sa, že samotný YR ma veľmi nenadchol, ale spolu s Essence, to už je o inom :) Nááádherná kombinácia, veľmi sa mi to páči :) A tuším, že som vďaka tebe dostala chuť na nejakú tmavšiu farbičku na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase od tvýho včerejšího příspěvku chuť nahodit Princess. :))

      Vymazat
  7. Amazing colour ;) Very beautiful!!


    I follow you beautiful blog on bloglovin. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...