středa 9. října 2013

Barry M - Black Sequin


Ahoj holky. :)

Tak je to tu, konečně jsem se dokopala nalakovat ještě jednou tenhle kousek od Barry M.
Dalo by se říct, že jsem našla ten svůj lak, který miluju a nenávidim zároveň.. :D

Řada Sequin Nail Effects je tvořená miniaturními perličkami a menšími hexagonky, což je smrtící kombinace.. :D Úplně prvně jsem se o tomhle laku dozvěděla z blogu u Nikol Mademoiselle M, která vlastní bílou verzi s barevnými hexagonky. Dále se dělá růžový a pak tenhle černý, který jsem okamžitě a neodkladně potřebovala mít. :)



Perličky, zlaté hexagony, v základu s černou barvou... myšlenka krásná.

Ovšem to lakování bych nepřála ani nepříteli. Lak doporučuju nanášet od krajů nehtu a teprve potom si lehce doplnit střed. Doporučuju taky nanášet už na nějaký klasický barevný základ, tak v tomhle případě černý. Mě to napadlo bohužel až po nalakování pravé ruky a tří nehtů na ruce levé..holt jsem nebezpečně bystrá..:D S lakem se totiž vážně velmi špatně dostáváte k okraji nehtu, ale když si dáte už základní nátěr krémového laku, tak to potom není tak vidět. Pak taky protřepávat až do aleluja.. nanášet středně silnou vrstvu.

Jakmile začnete lakovat bez onoho základu a ještě pěkně od prostředku, hrozí, že vaše nehty budou vypadat jako kdybyste je vytáhly z černého bahníčka a nechaly zaschnout.. :/

No a normální cestou ho samozřejmě s nehtů nedostanete, takže jedině alobal.







Obsah laku je 10ml a sehnat ho můžete na eshopu moješminky.cz za 139,-Kč

Teď jsem vážně zvědavá na reakce jestli se vám líbí. :) Máte ho ?

Mějte se fajn a hezký den. :)

17 komentářů:

  1. Ahoj Romčo uz Nikolce pri ukazování toho bileho, jsem psala, ze to neni muj salek kávy. Tak ani tento cerny mě neoslovil. A k tomu to odlakovani hrůza, alobalovou metodu za tu dobu, co si lakuji nehty, jsem nikdy nepouzila. Takže temto lakům se vyhnu, za to mam nutkani si objednat Ruby wing :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, no ten alobal je hrůza. Zatím jsem si takhle odlakovala nehty asi 3x a teď jsem měla na to ten růžový Ebelin bez acetonu a jak mě pak štípali ruce ! Už na dlouho nechci. Zato Ruby Wing ti doporučuju, ty barvy a vůně jsou boží. :D

      Vymazat
  2. Na tom černém podkladu vypadá lépe než samotný :)))
    Já takhle nenávidím magnetický lak od Baryr M v odstínu Moon Dust - je překrásný, ten magnetické efekt taky, ale jak mám klenuté nehty, tak
    a, obtisknu si magnet do laku a musím začít znova
    b, magnet si enobtisknu, ale magnetický efekt se projeví jen na vrcholu nehtu
    No a White Sequin se taky lakuje divně a souhlasím, že podklad je jistota, že to bude vypdat dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, víš jak jsem byla naštvaná, že mě to napadlo s tím podkladem až ke konci ?! :D :D Už ale nemám sílu lakovat znova, už fakt ne..:D Tohle je moc i na mě a lak bude asi odpočívat v šuplíku už navždy. Jen mě mrzí, že je to první Barry M a hned taková trefa vedle..ale tak vyzkoušela jsem si a nebudu z toho dělat trágu. :))
      Magnetický laky jsem zkusila jen od Essence, ale v podstatě se stejným výsledkem jako ty s Barry M.

      Vymazat
  3. na to, že já obvykle "musím" mít všechno, tak tento typ laku mě neoslovil.. nedokážu říct proč, možná v tom vidím už jen takovou "bezmoc" přijít s něčím novým.. nevím, mně už tohle přijde moc :D i když, myšlenka asi byla dobrá, ale no.. nevím, jestli to provedení je úplně ideální :) já bych na tento lak asi neměla nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi Luci, že jsem měla sto chutí milý láček chytit a vyhodit z okna..:D Myšlenka je fakt dobrá, ale tam to začíná a končí, protože tohle je extrém nad extrém. :))

      Vymazat
  4. Na to, jaké popisuješ potíže s lakováním, ho máš nalakovaný fakt luxusně ;-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi měla vidět mou pravou ruku..:D To byla taková hrůza, že jsem ho po nafocení musela sundat. Samozřejmě ti ale moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. ale si ho skrotila :-) teraz to vyzerá veľmi dobre. len už je to asi jedno, keď ťa obral o chuť pokus zopakovať :-/ keď som ich videla na stránke šminiek, že woow, aj som ich u seba zdieľala, potom som zistila, čo to je a rozmyslela som si to. neoslovili ma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem na sebe docela naštvaná, že mě hned nenapadlo dát si černý podklad. :/ Vypadalo by to ještě líp, což jde vidět na tom ukazováku, kde ten podklad je. Ale co se dá dělat. :) Lak mi vážně sebral chuť na opětovné pokusy, takže takhle to musí stačit. :D Jinak děkuju. :)

      Vymazat
  6. Nevypadá špatně..:) Já mám ten růžový..no a nevím jestli se těšit na lakování a hlavně na sundávání..:D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se těším, až ho u tebe na blogu budu moct zkouknout. :) A jak jsme se ještě dobře sehrály - ty růžový, Nikol bílý a já černý. :D Radím ti dát si pod něj nějaký krémový základ a začít od okrajů, protože fakt to je o nervy. :D

      Vymazat
  7. neoslovil ma veľmi, kvôli tomu lakovaniu - ale na tvojích nechtoch vyzerá naozaj pekne :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivim, to lakování odradí každýho. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  8. Já ti nevím, mně se na těch tvých fotkách snad i líbí. Ale rozhodně bych ho nechtěla, už je to vážně takový extrém... to lakování, odlakování, když vidím, jak z něj trčí ty třpytky, na to bych vážně neměla nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono když se to povede, tak vypadá fakt pěkně. Jenomže už jsi pak tak otrávená tím lakováním, že ti to stejně ubere radost z výsledku. :D Za mě už nikdy více. Vyzkoušela jsem si, fajn, stačilo. :))

      Vymazat
  9. Tak ten je luxusní! Krásný lak :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...