neděle 6. října 2013

Gabriella Salvete 159 & kaviár


Ahoj všem. :)

Tak jsem si konečně koupila i nějakou krémovku od GS a tou je č. 159.
Je to krásná korálově červená s neuvěřitelně pěkným leskem. Opět jsem nepoužila nadlak a vážně ho nebylo ani třeba. Trošku rozmrzelá jsem byla z krytí, protože ač se to nezdá, musela jsem dát tři vrstvy. V tý druhý mi totiž pořád připadalo, že konečky nehtů docela prosvítají, ale třetí to spravila. Ale i tak schnul lak velmi slušně a leskl se jako právě po nalakování.

Na jeden nehet jsem si použila konečně jedny perličky, co jsem dostala od kamarádky a tak jsem si je mohla úplně prvně vyzkoušet. No není to sranda. :D 

Perličky/kaviár, jsem vysypala do víčka od kaviáru Essence a snažila se v tom nehet přímo vyválet. Šlo to ale celkem špatně, hodně se jich nahromadilo ve střední části nehtu a kraje prázdné. Vzala jsem si teda top coat, trochu ho přetřela po krajích a perličky tam ještě přidala.

No posuďte sami jestli se povedlo či ne. Mně se to i celkem líbí a k tomu laku to vypadalo dobře. :)

Měla jsem celkem špatný podmínky pro focení a tak ta předposlední fotka tak úplně neodpovídá skutečnosti.



Obsah lahvičky je 11ml a u Rossmanna jsem ho koupila v akci za 49.90,-

Mějte se krásně. :)

17 komentářů:

  1. Wow, skvělá kombinace červené a zlatého kaviáru:).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. práve som ho lakovala :-D teda ale trochu som rozčarovaná z neho. prečo som si kúpila takýto letný odtieň teraz, to nechápem, ale ide o to krytie. tiež som musela dať tri vrstvy. lesk je krásny, súhlasím, ale ide ma trafiť šľak, že nemôžem zachytiť jeho skutočnú farbu :-D ešte je k tomu zamračené, čo mi nepomáha.
    no a ja nie som fanúšik týchto guličiek a dávania si ich na nechty, ale čo sa kombinácie týka, vybrala si si veľmi dobre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem u focení nadávala jak pohan..tohle je jeden z těch nevyfotitelných odstínů..Asi taky proto mám tak málo fotek. :D A děkuju, ta kombinace mi taky připadá fakt vydařená, ale právě už dlouho přemýšlím, jak nakombinuju ty ostatní perličky, co jsem koupila od Essence, protože zatím mě nic nenapadlo. :))

      Vymazat
  3. Tak to je vážně moc povedené :) Kaviár znám, ale tahle kombinace je vážně skvělá, elegantní a zábavná. Moc pěkné :)
    Dáška

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekná farba :) taká letnaa:)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tenkaviár vypadá zajímavě, ale na svoje nehty bych si to nedala :) červená krémovka vypadá pěkně. Já o víkend neměla čas lakovat, malujeme a všude okolo spousta práce, hrůza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak ty ještě funguješ v bojových podmínkách ? :D Tak snad už budete mít hotovo a už se jen kochat s čerstvě nalakovanými nehty..:D Ten kaviár je fakt jen chvilková srandička. Když jsem šla pár hodin potom venčit, tak mi pár perliček odlítlo jen co jsem si nazula boty. :D

      Vymazat
    2. No to bylo první co mi napadlo - jakou to má asi výdrž... Ale barevná kombinace je moc hezká :)

      Vymazat
    3. Výdrž nic moc.. to jen tak na večer, když se někam jde a na nic nesahat..:D Děkuju. :)

      Vymazat
  6. Ja sa považujem za takého klasika. Na nechtoch sa mi jednoducho páči najviac buď červený lak, alebo francúzska manikúra. Alebo aj čierny lak, ale to už asi nie je klasika že :DDD Tento tvoj červený lak je super, ale ja by som nesla do tych guliciek, pretoze to uz je mimo mojej predstavy "klasiky"
    Rada by som teba aj tvoje čitateľky pozvala ku mne na blog, kde teraz prebieha "Veľká jesenná rozdávačka" v balíčkoch je aj arganový olej, ktorý je skvelý na ošetrenie nechtov. A zdrave nechty sú základ pre peknú manikúru ;-) http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono tomu laku to sluší i bez ozdůbek, je krásný. :) Jen mě mrzí, že se mi nepodařil nafotit i lépe, co nadělám. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...