pátek 4. října 2013

V hlavní roli proužky ... :)


Ahoj holky,
tak přicházím zase po delší době s nail artem a sice ne moc originálním - no prostě proužky :D, ale snad celkem povedeným. :)

Tak nějak bojkotuju podzim a dál si jedu v barvičkách. Sice už opravdu cítím chuť zahalit se do podzimních barev, ale přišla jsem na jednu zásadní věc a sice tu, že jich vlastně ani moc nemám..:))


Ale zase zpátky k nail artu. Určitě jsem se už několikrát zmiňovala, že mám problém s laděním barev. Nemám pro to potřebný cit, ale tentokrát jsem s výběrem spokojená. Ano, kombinace je celkem řvavá a nejvhodnější asi spíš někam večer na party, ale i když jsem na žádnou nešla a nehty dělala v neděli, takže do práce, aspoň mi celý dva dny zpříjemňovaly náladu, když jsem na ně koukla..a koukala jsem často. :))



Bylo mi jasný, že budu chtít nakombinovat nail art se zlatým Ruby Wing a pak jsem chvíli tápala a nakonec se rozhodla ještě pro fuchsiovou, fialovou a nude. Už bych si vážně měla pořídit nějaký štětce, protože jsem zase lemplovitě vytáhla štěteček ze zdobícího laku a tím vytvořila proužky.

Pravá ruka pro porovnání. :)

Použila jsem :

Sally Hansen Xtreme Wear 320 Fuchsia Power ( už byl k vidění i samotný )
L'oréal Paris 508 Amazon Flower ( link )
Ruby Wing Sunflower ( link )
Essence Nude Glam 02 Iced Strawberry Cream ( link )
NYC Turbo Dry Top Coat


Přeju vám ať se máte fajn a doufám, že se líbilo. :)

19 komentářů:

  1. Barvičky jsi vybrala pěkně, ladí jim to. A proč ne na podzim aspoň to člověku zvedne náladu v osklivych dnech :) u mě za 1* :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Děkuju Hani. :) Taky mi to dělalo dobrou náladu v práci. :))

      Vymazat
  2. Moc krásné nehty, kombinace barev je suprová <3

    OdpovědětVymazat
  3. tak toto je velmi pekny nail art, farby krasne, pastelove a ta zlata tomu doda este vacsi smrnc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zlatá to tak pěkně dotváří, že. :) Děkuju ti za pochvalu ! :)

      Vymazat
  4. Krása, ty barvy by mě nikdy nenapadlo takhlhe zkombinovat, ale vypadá to bezvadne My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho zkombinování barev mám fakt radost, protože jak říkám, to mi moc nejde. :)) A děkuju. :)

      Vymazat
    2. Je to paráda, musím zase jednou vytvořit něco náročnějšího..a máš krásné fotky !

      Vymazat
    3. Ještě jednou moc děkuju, jsi zlatá. :) Určitě tvoř, ráda se podívám. :)

      Vymazat
  5. wow, sú veľmi pekné, kombinácia sa mi veľmi páči a nemôžem odtrhnúť oči od tých rovných prúžkov :-) takto som si predstavovala svoj prúžkový deň v challenge, len to trochu nevyšlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi měla krásný proužky v challenge! :) Já bych zase ráda uměla ty puntíky tak hezky, jako ty. :) Ale je pravda, že jsem čekala, že udělám ty proužky křivě jenom tak rukou. A mockrát děkuju. ♥

      Vymazat
  6. Opravdu hodně povedený výběr barviček a moc hezký proužky a ta zlatá tomu dodává šmrnc. Pravá se mi líbí o trošku víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta pravá taky líbila víc. :)) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  7. Ještě mě napadlo, takový odborník jako ty - máš zkušenosti s tenkými pásky na nehty - pro designování nehtů (jako tenká izolepa... Nevíš, jak se to jmenuje přesně? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuje se to zdobící páska a kupovala jsem ji na Magic nails : http://www.magicnails.cz/vyhledavani/?hledej=zdob%C3%ADc%C3%AD+p%C3%A1ska . Nabízí se různý tloušťky, já jsem si vzala tu nejtenší a zatím jsem s ní nic extra netvořila, jen jednoduchý nail art a ze začátku to byla trochu fuška ji nalepit pěkně rovně. :D
      Jinak teda děkuju za kompliment, ale k odborníkovi mám hodně daleko. :D

      Vymazat
    2. Super, díky moc.. zkusím zapátrat i na ebay... právě jsem tam kupovala zdobící sadu štětečku za úplně směšnou cenu , díky moc

      Vymazat
  8. tohle se mi fakt moc líbí. nikdy si takové blbůstky na nehtech netvořím, protože se mi za dva, tři dny lak začne loupat, tak by mě nebavilo tvořit na takovou krátkou chvíli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si s nehty mohla hrát pořád, takže mně to nevadí. :D A jsem opravdu ráda, že se líbí, Violets. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...